KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Permis de conducere categoria B

Romanian translation: driver's license (for vehicle category B)


11:30 Feb 17, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Permis de conducere categoria B
Este vorba despre o adeverinta pentru Canada in care se confirma posesia unui Permis de conducere categoria B.
cata81
Romanian translation:driver's license (for vehicle category B)
Explanation:
Dacă este pentru Canada (şi SUA), e „driver's license”. Driving license în UK.

http://en.wikipedia.org/wiki/Driver's_license

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2007-02-17 11:58:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Driver's_license

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2007-02-17 11:59:53 GMT)
--------------------------------------------------

Copy/paste linkul de mai sus (până în capăt) că altfel nu ajungeţi la pagina corectă :)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-02-17 13:58:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

În American English e „license”, nu am găsit detalii despre ortografierea în Canada.
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Multumesc foarte mult pentru raspuns! O mica precizare totusi, eu am citit pe Wikipedia ca in Canada spellingul e Driver's licence.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2category B driving licence
Elena Iercoşan
5driver's license (for vehicle category B)
Florin Ular
4driving licence (cars only)
Andreea Bostan


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
permis de conducere categoria b
driving licence (cars only)


Explanation:
Permisul petru camioane e HGV Driving Licence sau Professional!

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-02-17 11:36:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.adviceguide.org.uk/index/your_world/travel/drivin...

Am facut o greseala! Raspunsul corect este Driving Licence group/category B

Andreea Bostan
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
permis de conducere categoria b
category B driving licence


Explanation:
Transport - Driving licence
I am driving a vehicle for which I hold a category B driving licence (< 3500 kg). ... The category B driving licence is sufficient if the maximum authorized ...
ec.europa.eu/transport/home/drivinglicence/faq/003_en.htm - 31k - În Cache - Pagini similare

Elena Iercoşan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucian Ursu: http://www.adviceguide.org.uk/index/your_world/travel/drivin...
2 mins
  -> Mulţumesc, Lucian!

agree  Bogdan Burghelea
20 hrs
  -> Mulţumesc, Bogdan!

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
permis de conducere categoria b
driver's license (for vehicle category B)


Explanation:
Dacă este pentru Canada (şi SUA), e „driver's license”. Driving license în UK.

http://en.wikipedia.org/wiki/Driver's_license

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2007-02-17 11:58:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Driver's_license

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2007-02-17 11:59:53 GMT)
--------------------------------------------------

Copy/paste linkul de mai sus (până în capăt) că altfel nu ajungeţi la pagina corectă :)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-02-17 13:58:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

În American English e „license”, nu am găsit detalii despre ortografierea în Canada.

Florin Ular
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 84
Grading comment
Multumesc foarte mult pentru raspuns! O mica precizare totusi, eu am citit pe Wikipedia ca in Canada spellingul e Driver's licence.