KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

lug nuts

Romanian translation: piuliţe roată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lug nuts
Romanian translation:piuliţe roată
Entered by: Nina Iordache

13:02 Feb 18, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / echilibrarea rotilor
English term or phrase: lug nuts
To avoid warped rotors, insist that a torque wrench be used to tighten all lug nuts and that the wrench is set to manufacturer's specifications.
Nina Iordache
Romania
piuluţe roată
Explanation:
Vezi http://www.oasa.ro/ro/produse/organe_de_asamblare_generale.p...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2007-02-18 13:13:59 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze (graba!): piuliţe roată, bineînţeles...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-02-18 18:38:25 GMT)
--------------------------------------------------

Aici este vorba despre discul de frână (rotor (eng)) care poate fi deteriorat dacă roata nu este bine strânsă pe prezoane cu ajutorul piuliţelor. Dacă echilibrarea nu se face corect, la frânare se simt vibraţii şi tremurături la volan.
Selected response from:

Dan Butuza
Romania
Grading comment
Multumesc frumos, pentru termen si explicatii! O zi buna in continuare...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2piuluţe roată
Dan Butuza
5prizoane
Bogdan Burghelea
4piulite (fixare roata),cu autoblocare
tagore


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
prizoane


Explanation:
Dacă este vorba de elementele de fixare şi prindere a jantelor...


    Reference: http://www.astraclub.ro/index.php?showtopic=160&st=280
    Reference: http://www.stocktonwheel.com/lugs.htm
Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 69
Notes to answerer
Asker:

Asker: Multumesc frumos. Totusi sunt nelamurita, scuze> este vorba despre echilibrarea rotilor si aceste lug nuts trebuie stranse cu cheia dinamometrica. Mai mult nu stiu...


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
piuluţe roată


Explanation:
Vezi http://www.oasa.ro/ro/produse/organe_de_asamblare_generale.p...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2007-02-18 13:13:59 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze (graba!): piuliţe roată, bineînţeles...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-02-18 18:38:25 GMT)
--------------------------------------------------

Aici este vorba despre discul de frână (rotor (eng)) care poate fi deteriorat dacă roata nu este bine strânsă pe prezoane cu ajutorul piuliţelor. Dacă echilibrarea nu se face corect, la frânare se simt vibraţii şi tremurături la volan.

Dan Butuza
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Multumesc frumos, pentru termen si explicatii! O zi buna in continuare...
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos. Totusi sunt nelamurita, scuze> este vorba despre echilibrarea rotilor si aceste lug nuts trebuie stranse cu cheia dinamometrica. Mai mult nu stiu...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tagore: "Piulite roata" este foarte bine,
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristian Nicolaescu
17 hrs
  -> Mersi, Cristian!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
piulite (fixare roata),cu autoblocare


Explanation:

Este o traducere mai lunga,dar daca traducerea este mai pretentioasa, atunci poate este util sa precizam ca prin forma ei constructiva - conica la capatul dinspre janta - acesta piulita este asigurata impotriva destrangerii.



--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2007-02-19 06:45:57 GMT)
--------------------------------------------------

Cred ca este bine sa nu trecem cu vederea folosirea lui "lug" in aceasta combinatiei.
Asadar propun mai concisa traducere : "piulite autoblocante"

tagore
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos, aveti dreptate, ce pacat ca nu pot sa selectez mai multe raspunsuri... Mult succes in continuare!