KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

overpowering

Romanian translation: creşterea puterii motorului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overpowering
Romanian translation:creşterea puterii motorului
Entered by: Cristian Nicolaescu

18:44 Jul 5, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: overpowering
Setting fuel delivery above specifications or otherwise overpowering machines will result in such action

Contextul se refera la pierderea garantiei in cazurile de mai sus. Nu-mi vine cuvantul potrivit.. a forta utilajul...sau cum ? Poate sunt altii mai inspirati acum decat mine.
Multumesc tuturor anticipat.
Simona Hagiu
Romania
creşterea puterii motorului
Explanation:
orice modificare care are ca efect creşterea puterii motorului
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multmumesc, Cristian
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6suprasolicitare
Valentin Alupoaie
4 +3creşterea puterii motoruluiCristian Nicolaescu
4turarea motorului(motor prea turat)RODICA CIOBANU
3 +1supraalimentare
Antonia Toth


Discussion entries: 1





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
overpowering (aici)
supraalimentare


Explanation:
...

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentin Alupoaie: M-am gândit şi eu la asta, dar am ezitat, din cauza menţiunii cu "fuel". "Otherwise powering" cred că se referă la alte modificări ce ar putea spori puterea mecanică.
7 mins
  -> şi eu am avut reţineri din cauza lui "fuel", doar o încercare, recunosc nu mă prea pricep la mecanică

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
overpowering (aici)
suprasolicitare


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 34 minute (2007-07-05 19:18:40 GMT)
--------------------------------------------------

Înţeleg ce vreţi să spuneţi, dar asta nu suprasolicită utilajul?

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza: right on!
23 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Anca Nitu
30 mins
  -> Mulţumesc.

agree  bobe
55 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  lucca: sau forţarea
10 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Monika Silea: *supraalimentarea cu combustibil sau orice alta suprasolicitare* - cam asa as formula
18 hrs
  -> Mulţumesc.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
creşterea puterii motorului


Explanation:
orice modificare care are ca efect creşterea puterii motorului

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 262
Grading comment
Multmumesc, Cristian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentin Alupoaie: Da, cred că aşa e cel mai exact.
14 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Valentin Cirdei
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Elena Iercoşan
11 hrs
  -> Mulţumesc.

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
turarea motorului(motor prea turat)


Explanation:
conform experientei mele de conducator auto

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 52