KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

cotter

Romanian translation: şaibă elastică


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cotter
Romanian translation:şaibă elastică
Entered by: Cristiana Coblis

16:29 Nov 1, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: cotter
aceleasi specificatii auto
Dan Barbulescu
Czech Republic
saiba elastica
Explanation:
Domaine(s) : - mechanical engineering
connection components


anglais
français

cotter
clavette transversale n. f.

GDT

cotter PIN e splint
http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://www.rd.com/imag...
"clavette" :

http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://gcppcinsa.insa-...


e esential de precizat daca e "cotter pin" sau "cotter"
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
scuze pentru intirziere... dar "pin" nu exista in context. Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pana
Luminita Fundatureanu
4saiba elasticaAnca Nitu
3 +1şplint
Nina Iordache


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
şplint


Explanation:
Sper ca asa este, ar mai fi ceva sinonime in Dictionarul tehnic, daca doriti

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Nu e pin


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea: Şplint dacă este „cotter pin” în context.
1 hr
  -> Multumesc!

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pana


Explanation:
Proedition

Cuvantul
cotter

Domeniu
industria construcţiilor de maşini

Sensuri
pană
Ştift
splint
cui spintecat

http://grandictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index1024_1.a...

Proedition Cuvantul
clavette f.

Domeniu
industria construcţiilor de maşini

Sensuri
cep
pană


Luminita Fundatureanu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: pana = wedge, "clavette" nu inseamna pana ci saiba elastica
1 hr

neutral  dragostea: Splint, dacă e ”cotter pin” în context!
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
saiba elastica


Explanation:
Domaine(s) : - mechanical engineering
connection components


anglais
français

cotter
clavette transversale n. f.

GDT

cotter PIN e splint
http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://www.rd.com/imag...
"clavette" :

http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://gcppcinsa.insa-...


e esential de precizat daca e "cotter pin" sau "cotter"


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131
Grading comment
scuze pentru intirziere... dar "pin" nu exista in context. Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  dragostea: Poate fi Splint.Atenţie!Clavette este pana ce blochează rotirea roţii pe arbore nu inelul elastic de siguranţă de la capătul arborelui! Acesta fixează roata axial.
35 mins