KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

valve solenoid

Romanian translation: electovalva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:valve solenoid
Romanian translation:electovalva
Entered by: DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation

09:05 Jan 11, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: valve solenoid
Are cineva vreo sugestie pentru termenul de mai sus?
Fraza e: "Port Deactivation (PDA) Valve Solenoid Control Circuit Low Voltage"

Stiu că:
in ordine inversă, solenoid valve = electrovalvă
control circuit = circuit de comandă

doar ca aşa cum sunt ordonate cuvintele în expresie nu reuşesc bine să prind sensul.

Mulţumesc :)

Livia
Livia Seniuc
Italy
electovalva
Explanation:
Pe scurt: dezactivarea portului
Selected response from:

DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
Hungary
Grading comment
Multumesc, Palma
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3electovalva
DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
4supapa electromagnetica/ventil electromagneticAnca Nitu


Discussion entries: 3





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
electovalva


Explanation:
Pe scurt: dezactivarea portului

DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc, Palma

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bia_free
2 hrs
  -> multumesc

agree  Irina Adams
3 hrs
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 day2 hrs
  -> MUltumesc

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
supapa electromagnetica/ventil electromagnetic


Explanation:
Domaine(s) : - mechanical engineering
pumps and compressors


anglais
français

solenoid valve
robinet électromagnétique n. m.



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
electromagnetic valve
magnetic valve
electrovalve
solenoid-operated valve
electric solenoid valve
electric valve
GDT

ex in lb romana
http://www.okazii.ro/catalog/4364921/auto-moto-velo/piese-au...
http://www.niqro.lx.ro/economizor.htm

dezactivarea portului PDA, circuit de comanada de joasa tensiune pt supapa /ventilul electromagnetic(a)

mai trebuie context
e dintr-o lista ? daca da de obicei termenul mai apare in decursul textului sau in vreo imagine
si o explicatie ar fi buna

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-01-11 20:18:29 GMT)
--------------------------------------------------

a se citi "comanda" , pardon

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-01-11 20:19:24 GMT)
--------------------------------------------------

acuma vad ca Dan Butuza a botezat-o si el supapa, daca posteaza un raspuns va rog sa nu tineti seama de al meu

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131