KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

canister vent

Romanian translation: supapa/valva de admisie a colectorului de vapori


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:canister vent
Romanian translation:supapa/valva de admisie a colectorului de vapori
Entered by: Livia Seniuc

09:21 Jan 11, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: canister vent
Context:
"Disconnect the EVAP canister vent solenoid valve connector."

Poate fi orificiu de aerisire al colectorului?
Livia Seniuc
Italy
valva de purjare
Explanation:
Este vorba despre valva de purjare (electrovalvă) a canistrei de vapori.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-01-11 12:00:50 GMT)
--------------------------------------------------

Da, ai dreptate, Livia. Este vorba despre supapa de admisie în canistră a aerului cald, care împinge vaporii spre motor. Valva de purjare lasă vaporii să treacă înspre motor. Sper să nu mă înşel de data asta:)
Selected response from:

Dan Butuza
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2valva de purjare
Dan Butuza
4colector de evacuare/ ventil / răsuflătoareAndrei Szanto


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
colector de evacuare/ ventil / răsuflătoare


Explanation:
Decuplaţi conectorul electrovalvei de evacuare a colectorului de vapori (EVAP=evaporare?)

Andrei Szanto
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
valva de purjare


Explanation:
Este vorba despre valva de purjare (electrovalvă) a canistrei de vapori.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-01-11 12:00:50 GMT)
--------------------------------------------------

Da, ai dreptate, Livia. Este vorba despre supapa de admisie în canistră a aerului cald, care împinge vaporii spre motor. Valva de purjare lasă vaporii să treacă înspre motor. Sper să nu mă înşel de data asta:)

Dan Butuza
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 44
Notes to answerer
Asker: Din câte ştiam eu, valva de purjare e CANSITER PURGE. Mă înşel?

Asker: Mulţumesc Dan.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luminita Fundatureanu: http://www.grandictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index800_...
5 hrs

agree  Lia Sabau
1 day8 hrs