KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

dragging of brake

Romanian translation: frecarea frânelor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dragging of brake
Romanian translation:frecarea frânelor
Entered by: Simona Hagiu

11:16 Jan 11, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: dragging of brake
Steering wheel is uncontrolled.

Cause:
Incorrect wheel alignment - Adjust
Uneven performance and dragging of brake - Adjust
Unbalance between right and left tires - Adjust

Se referă cumva la efectul de frânare ?
Multumesc.
Simona Hagiu
Romania
frecarea frânelor
Explanation:
Frânare inegală şi frecarea frânelor

Frecarea frânelor nu are cum să fie statică.
Selected response from:

Emina Popovici
Sweden
Grading comment
Mutumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1frecarea statică a frănelor/ târârea frânelor
Irina Adams
4 +1blocare a frânelor
T&I Contprest
4frecarea frânelor
Emina Popovici
3frana (care) treneazaAnca Nitu


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
frecarea statică a frănelor/ târârea frânelor


Explanation:
http://meca.omtr.pub.ro/didactic/tribosisteme/cap1.pdf

Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Huiban: Aş fi dorit să o întreb pe Oana de ce în viziunea ei "dragg" este blocare dar probabil se intreabă singură acelaşi lucru.
3 days9 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
blocare a frânelor


Explanation:
nu văd ce altceva ar putea fi. frânele rămân blocate, ceea ce afectează direcţia vehiculului

--------------------------------------------------
Note added at 46 minute (2008-01-11 12:02:46 GMT)
--------------------------------------------------

CRED ca in contextul in care apare acest dragging of brakes nici nu e nevoie de o explicatie exacta a fenomenului. Eu il vad ca pe un tip de blocare a uneia sau a mai multor componente ale sistemului de franare, care influenteaza negativ directia vehicului.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-01-11 12:37:45 GMT)
--------------------------------------------------

am gasit pe diverse forumuri specializate explicatii referitoare la placute de frane care se blocheaza pe disc si freaca

T&I Contprest
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Cred ca fenomenul de blocare e cam mult spus, am gasit ceva de genul "frânele freaca" ...dar tot nu e formularea cea mai buna

Asker: Ar putea fi o solutie.:-)...mersi


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Da, de fapt a roţilor, care "se târăsc" (to drag).
1 min

disagree  Irina Adams: nu poate fi blocarea ca o blocare nu o poti regla pentru ca ii cere sa regleze (adjust)
29 mins
  -> nu reglezi blocarea, evident, reglezi franele

agree  Georgiana Vasilescu
1 hr

neutral  Anca Nitu: that would be "seizing brake" I think , daca e blocata asa ramane nu mai e nici un "dragging"
11 hrs

neutral  Florin Ular: blocarea franelor este „locking” de unde avem şi termenul de ABS - Anti-lock brake system.
1 day19 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
frecarea frânelor


Explanation:
Frânare inegală şi frecarea frânelor

Frecarea frânelor nu are cum să fie statică.


    Reference: http://216.239.59.104/search?q=cache:e8GtGJ1eJzYJ:www.astraf...
Emina Popovici
Sweden
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Mutumesc

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
frana (care) treneaza


Explanation:
nu stiu cum s-o exprim mai bine e un defect al mecanismului de franare care fac frana sa "tina masina in loc"

http://www.nichols.nu/tip510.htm
Brakes Dragging

In the process of going through my car, I have recently replaced the rotors (all), the brake lines (all), the master cylinder and the brake pads. Since that time I have had several incidents of brake drag, where the calipers do not release. In some instances the car is virtua;;y undriveable, and the rotors and rims are extremely hot. I have re-bled the master cylinder, which required some 1 to 2 ounces of additional brake fluid

http://www.aa1car.com/library/bfixes.htm
DRAGGING BRAKES May create a steering pull and/or increased fuel consumption. Caused by weak or broken retracting springs on drum brakes, a jammed or corroded caliper piston, a floating caliper with badly corroded mounting pins or bushings (uneven pad wear between the inner and outer pads is a clue here), overextended drum brake self-adjusters or a sticky or frozen emergency brake cable.

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrei Huiban: Deci tu eşti una din expertele de pe aici ? Nu consideri că ar trebui să cunoşti mai întâi limba română şi apoi să faci ceea ce faci ? "defect al mecanismului de frânare care FAC frâna sa...". Pe ce te-ai bazat când ai articulat aici ?
2 days22 hrs