KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

4-spool control valve

Romanian translation: supapa distributoare cu 4 sertare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:4-spool control valve
Romanian translation:supapa distributoare cu 4 sertare
Entered by: Anca Nitu

20:59 Jan 17, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: 4-spool control valve
Remove rubber caps (1) and (2) from the boom I section of the 4-spool control valve
Este vorba de coborârea cu o procedura de urgență (intervenție manuală) a brațului unui excavator, iar fraza de mai sus e primul pas.
Multumesc mult.
Simona Hagiu
Romania
distribuitor cu 4 sertare
Explanation:

Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
control valve

Domaine(s) : - automotive industry
automobile automatic transmissions


anglais
français

spool valve
soupape de débit d'huile n. f.
Domaine(s) : - mechanical engineering
mechanical components
- physics
fluid mechanics
- plumbing
industrial valves and fittings


anglais
français

spool valve
distributeur à tiroir cylindrique n. m.


Définition :
A type of small piston valve used in hydraulic mechanism.
A slide valve formed by two short pistons attached to the valve rod which slide over cylindrical ports in a close-fitting valve body ((...)).
Valve in which the flow paths are connected or isolated by a cylindrical sliding member positioned within the matching bore of the valve body.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
piston valve
GDT

contextul e cam vag

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2008-01-18 15:41:43 GMT)
--------------------------------------------------

supapa distributoare cu 4 sertare as amenda raspunsul de mai sus
chestiile cele 4 sau mai multe sunt "sertarele"

--------------------------------------------------
Note added at 1 day28 mins (2008-01-18 21:27:28 GMT)
--------------------------------------------------

http://images.google.ca/images?svnum=10&um=1&hl=en&q=distrib...

am mai postat linkul cu niste detalii care arata "cilindri" adica sertarele prin care circula lichidul din sistemul
hidraulic
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc, Anca
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 -1distribuitor cu 4 sertareAnca Nitu
2valva de control cu 4 bobine / valva de control 4-spool
Irina Adams


Discussion entries: 4





  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
valva de control cu 4 bobine / valva de control 4-spool


Explanation:
Nu sunt prea sigura, tot am cercetat si nu gasesc. Singurele doua explicatii la care ma pot gandi sunt mai sus...spool este bobina dar depinde si contextu, nu stiu sigur.

Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
distribuitor cu 4 sertare


Explanation:

Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
control valve

Domaine(s) : - automotive industry
automobile automatic transmissions


anglais
français

spool valve
soupape de débit d'huile n. f.
Domaine(s) : - mechanical engineering
mechanical components
- physics
fluid mechanics
- plumbing
industrial valves and fittings


anglais
français

spool valve
distributeur à tiroir cylindrique n. m.


Définition :
A type of small piston valve used in hydraulic mechanism.
A slide valve formed by two short pistons attached to the valve rod which slide over cylindrical ports in a close-fitting valve body ((...)).
Valve in which the flow paths are connected or isolated by a cylindrical sliding member positioned within the matching bore of the valve body.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
piston valve
GDT

contextul e cam vag

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2008-01-18 15:41:43 GMT)
--------------------------------------------------

supapa distributoare cu 4 sertare as amenda raspunsul de mai sus
chestiile cele 4 sau mai multe sunt "sertarele"

--------------------------------------------------
Note added at 1 day28 mins (2008-01-18 21:27:28 GMT)
--------------------------------------------------

http://images.google.ca/images?svnum=10&um=1&hl=en&q=distrib...

am mai postat linkul cu niste detalii care arata "cilindri" adica sertarele prin care circula lichidul din sistemul
hidraulic

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131
Grading comment
Multumesc, Anca

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Florin Ular: Nu prea seamănă cu 4-spool valve de aici: http://www.rpshydraulic.com/rps/product/valves/index.php?whi... Eu nu văd nici un piston la 4-spool valve (aşa cum apare la distribuitoarele respective), iar sertarele nu au legătură cu spools.
8 hrs
  -> eu zic sa va uitati mai cu atentie, "spool" nu inseamna neaparat "cilindru" poate fi si sertarul (de forma cilindrica) a unei supape, dar va rog postati varianta proprie !