KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

rim offset dimension

Romanian translation: deportul jantei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rim offset dimension
Romanian translation:deportul jantei
Entered by: Anca Nitu

18:37 Jan 18, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / rim offset dimension
English term or phrase: rim offset dimension
The inside tire is different from the outside tire in rim offset dimension.
Therefore, if both tires are installed in reverse, the tire width will become wider than the overall width of the vehicle. Pay attention so that both inside and outside tires are installed in their correct positions.

Se pricepe cineva la anvelope?
Multumesc mult
Simona Hagiu
Romania
deportul jentii
Explanation:


http://www.volvo-forums.com/t5567-s70-oem-rim-offset-dimensi...

The offset dimension is the distance from the rim's inside mounting face to the centerline of the wheel.

http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/wheel_spacers.htm

o poza ca sa-ti dai seama cum vine :
http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://www.clubafaceri...

zice de deport ceva mai jos

si vezi si grupul in lb romana
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7514

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-01-19 01:51:27 GMT)
--------------------------------------------------

corectie : deportul jantei

http://www.daciaclub.ro/Distantiere-Logan-t20185.html
ET sau, pe romaneste, deportul jantei, este distanta dintre suprafata de prindere a jantei si un plan paralel cu aceasta suprafata care trece prin mijlocul jantei (pe latime).
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc mult, Anca.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4adâncime de comprimare a unei janteGeorgiana Vasilescu
3 +1dimensiunea excentrica a jentii
Elena Perianu
4deportul jentiiAnca Nitu
3dimensiunea de contrabalansare al jantei
Irina Adams


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dimensiunea excentrica a jentii


Explanation:
??? recunosc ca nu ma proicep la anvelope ???

Elena Perianu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Huiban: Traducerea este corecta. Este eronat insa "jentii", corect ar fi "jantei"
4 hrs
  -> Multumesc, Andrei si pentru "agree" si pentru corectie

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dimensiunea de contrabalansare al jantei


Explanation:
o sugestie

Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adâncime de comprimare a unei jante


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-18 20:07:30 GMT)
--------------------------------------------------

...cel putin asta pare sa fie din schita si din explicatii.
daca nu, sper ca schita sa fie de ajutor specialistilor in gasirea solutiei celei mai bune :)


    Reference: http://www.vanzarianvelope.ro/datejante.php
Georgiana Vasilescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Georgiana, linkul e foarte util. Am sa aleg insa raspunsul mai scurt.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deportul jentii


Explanation:


http://www.volvo-forums.com/t5567-s70-oem-rim-offset-dimensi...

The offset dimension is the distance from the rim's inside mounting face to the centerline of the wheel.

http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/wheel_spacers.htm

o poza ca sa-ti dai seama cum vine :
http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://www.clubafaceri...

zice de deport ceva mai jos

si vezi si grupul in lb romana
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7514

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-01-19 01:51:27 GMT)
--------------------------------------------------

corectie : deportul jantei

http://www.daciaclub.ro/Distantiere-Logan-t20185.html
ET sau, pe romaneste, deportul jantei, este distanta dintre suprafata de prindere a jantei si un plan paralel cu aceasta suprafata care trece prin mijlocul jantei (pe latime).

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131
Grading comment
Multumesc mult, Anca.