KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

ventilated-disc front brakes

Romanian translation: (sistem frânare) frâne faţă cu discuri ventilate


14:19 Feb 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: ventilated-disc front brakes
The front suspension system of independent wishbones with torsion bars ensures stable handling and cornering, while the ***ventilated-disc front brakes*** provide strong and secure stopping power.
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:(sistem frânare) frâne faţă cu discuri ventilate
Explanation:
sens impus de context
Selected response from:

Florin Tebeica
Canada
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +13(sistem frânare) frâne faţă cu discuri ventilateFlorin Tebeica
4 +1sistem de frânare faţă cu discuri aerisite
Florin Ular
3frânele din faţă cu disc(,) ventilatelucca


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +13
(sistem frânare) frâne faţă cu discuri ventilate


Explanation:
sens impus de context

Florin Tebeica
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
1 min
  -> mulţumesc

agree  valhalla55
7 mins
  -> mulţumesc

agree  Alexandru Molla
24 mins
  -> mulţumesc

agree  Emilian Carstian
1 hr
  -> mulţumesc

agree  Cristian Nicolaescu
1 hr
  -> mulţumesc

agree  Andrei Ersek
1 hr
  -> mulţumesc

agree  Áron Török
1 hr
  -> mulţumesc

agree  Luminita Fundatureanu
1 hr
  -> mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> mulţumesc

agree  Elvira Tatucu
1 hr
  -> mulţumesc

agree  Tudor Soiman
4 hrs

agree  wordbridge
5 hrs

agree  Dilshod Madolimov
5 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
frânele din faţă cu disc(,) ventilate


Explanation:
Sau răcite, dar ventilate se foloseşte mai frecvent.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sistem de frânare faţă cu discuri aerisite


Explanation:
Pentru frâne se foloseşte „aerisire”.
Vezi „aerisire frane”:

http://www.google.com/search?q=aerisirea franelor&ie=utf-8&o...


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-21 16:26:36 GMT)
--------------------------------------------------

Discuri de frana bine aerisite marca Hayes de diverse marimi.
http://66.102.9.104/search?q=cache:NWqOIvMUNucJ:www.compari....


„masina (audi 80-1994),este dotata cu sistem de franare cu patru discuri,cele din fata nu sunt aerisite.intrebare:pot monta discuri aerisite pe fata?”
http://vwforum.vwforum.ro/lofiversion/index.php/t12997.html


„ Franele cu disc


Fata de frana cu tambur, are avantajul dimensiunii reduse, formei compacte, greutatii reduse, efectului constant si al eficientei ridicate.
Temperatura unei frâne cu disc poate să atingă până la 500oC, din aceasta cauza discurile de frână faţă pot fi aerisite pe interior.”

http://66.102.9.104/search?q=cache:jAzt3som9RQJ:autozone.phg...


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-21 16:28:34 GMT)
--------------------------------------------------

Mazda, date tehnice:

disc de frână aerisit
în interior
disc de frână aerisit
în interior cu tambur
de frână în calitate de
frână de determinare

http://66.102.9.104/search?q=cache:BH1izm3okfkJ:www.mazda.ro...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-21 16:31:45 GMT)
--------------------------------------------------

ma gandesc ce modificari trebuie si cat costa ca sa pui alte discuri ... mai mari si aerisite(cu gauri in ele)

http://66.102.9.104/search?q=cache:bGJPojMC4T0J:www.clubfiat...

Florin Ular
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 84

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: "aerisite" http://www.mazdamotors.ro/mazda6/Sedan/pdf/newMazda6_Specifi...
1 hr
  -> Mulţumesc!