KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

double wishbone

Romanian translation: dublu braţ triunghiular


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:double wishbone
Romanian translation:dublu braţ triunghiular
Entered by: dragostea

07:35 Feb 22, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: double wishbone
In automobiles, a ***double wishbone*** (or "upper and lower A-arm") suspension is an independent suspension design using two (occasionally parallel) wishbone-shaped arms to locate the wheel. Each wishbone or arm has two mounting points to the chassis and one joint at the knuckle. The shock absorber and coil spring mount to the wishbones to control vertical movement. Double wishbone designs allow the engineer to carefully control the motion of the wheel throughout suspension travel, controlling such parameters as camber angle, caster angle, toe pattern, roll center height, scrub radius, scuff and more.
xxxMihai Badea
Luxembourg
dublu braţ trunghiular
Explanation:
În Calculul şi Construcţia Automobilului,Untaru,M., EDP, Buc.,1982, este definită suspensia independentă motoare, cu arc elicoidal, amortizor şi cu două braţe prinse de lonjeroanele cadrului, din care cel de jos este triunghiular. În acest caz ambele braţe- superior şi inferior- sînt trunghiulare. La fel este şi în Autoturisme şi performanţe, Brebenel, A.,EST,Buc.,1983. După www.gminsidenews.com/.../showthread.php?t=35563 este diferită de suspensia McPherson .

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-02-22 09:24:37 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze pentru scăpare: în loc de TRUNGHIULAR trebuie citit TRIUNGHIULAR
Selected response from:

dragostea
Romania
Grading comment
Mulţumesc. Am apreciat referinţele.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2suspensie faţă cu dublu triunghi suprapus
Áron Török
5 +1dublu braţ trunghiular
dragostea
4suspensie independenta dubla "double wishbone"Anca Nitu


Discussion entries: 8





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
suspensie faţă cu dublu triunghi suprapus


Explanation:
Am aflat si eu cu ceva timp in urma :)

Áron Török
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc frumos.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
11 mins

agree  Cristian Nicolaescu
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dublu braţ trunghiular


Explanation:
În Calculul şi Construcţia Automobilului,Untaru,M., EDP, Buc.,1982, este definită suspensia independentă motoare, cu arc elicoidal, amortizor şi cu două braţe prinse de lonjeroanele cadrului, din care cel de jos este triunghiular. În acest caz ambele braţe- superior şi inferior- sînt trunghiulare. La fel este şi în Autoturisme şi performanţe, Brebenel, A.,EST,Buc.,1983. După www.gminsidenews.com/.../showthread.php?t=35563 este diferită de suspensia McPherson .

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-02-22 09:24:37 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze pentru scăpare: în loc de TRUNGHIULAR trebuie citit TRIUNGHIULAR

Example sentence(s):
  • Suspensie independentă, pentru roată motoare, cu dublu braţ triunghiular, cu arc elicoidal şi amortizor.
  • Double-wishbone aluminum front suspension, five-link steel rear suspension and gas-filled monotube dampers

    Reference: http://www.gminsidenews.com/.../showthread.php?t=35563
    Reference: http://www.autoracing1.com/Pong/011303MazdaRX8.asp
dragostea
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 111
Grading comment
Mulţumesc. Am apreciat referinţele.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu: îmbucurător că aţi găsit referinţe în literatura de specialitate; se mai folosesc 3, 4 variante, exemple la http://ron.proz.com/kudoz/2389837
3 hrs
  -> Multumesc!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
suspensie independenta dubla "double wishbone"


Explanation:
nu sunt adepta preluarilor dar aici faptul e consumat:

Suspensie Wishbone
suspensie care foloseste componente curbate ("wishbone" - os iades, din engleza) pentru a controla miscarea suspensiei. Suspensia Wishbone ofera un control bun al arborelui si limiteaza miscarea nedorita a suspensiei
http://www.fusion-tuning.ro/utile3.html

http://www.dictionar-online.ro/auto_moto.php?id=Suspensie Wi...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131