KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

fork tine and shank

Romanian translation: intre dintele si partea fixa a furcii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fork tine and shank
Romanian translation:intre dintele si partea fixa a furcii
Entered by: Simona Hagiu

07:06 Mar 6, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / wheel loader
English term or phrase: fork tine and shank
It is particularly important to check the heel of the fork tine.
The fork tine should not be used any more if:
The fork tine has been worn down to 90% of its original thickness.
The angle between fork tine and shank has become greater than 93°

E vorba de o furca pentru paleți ce poate fi atașată la un încărcător frontal. Respectivul obiect care ma chinuie la ora asta are o formă de L răsturnat, *tine* fiind partea orizontală a furcii, iar *shanke* partea verticală....cum se numesc cele doua parti ale furcii? tine=dinte și shank = coadă, gât (ca naiba) ??? ca sa nu mai vorbim de ***heel of the tine*** ... please help...
Simona Hagiu
Romania
intre dintele si partea fixa a furcii
Explanation:
shank este partea care se fixeaza cand se asambleaza
am dat un citat din GDT mai sus, inainte de a ma hotarari sa dau alta solutie

Heel of the fork tine = baza dintelui furcii care se uzeaza la utilizare si se poate "subtia"
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc, Anca
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4intre dintele si partea fixa a furciiAnca Nitu
4dinte furcă şi montant
Adriana Sandru


Discussion entries: 1





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dinte furcă şi montant


Explanation:
Propunerile mele ar fi dinte furcă pt fork tine şi montant pt shank.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-06 09:14:26 GMT)
--------------------------------------------------

heel of the tine - înclinarea dintelui

Adriana Sandru
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Mersi Adriana, montant suna f.bine


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: http://dexonline.ro/search.php?cuv=montant, montantul e o piesa ( separata ) de sprijin , nu partea care se monteaza
15 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
intre dintele si partea fixa a furcii


Explanation:
shank este partea care se fixeaza cand se asambleaza
am dat un citat din GDT mai sus, inainte de a ma hotarari sa dau alta solutie

Heel of the fork tine = baza dintelui furcii care se uzeaza la utilizare si se poate "subtia"

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131
Grading comment
Multumesc, Anca