KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

permissible rated operating load capacity

Romanian translation: capacitatea de incarcare admisibila pentru functionare/operare normala


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:permissible rated operating load capacity
Romanian translation:capacitatea de incarcare admisibila pentru functionare/operare normala
Entered by: Simona Hagiu

20:38 Mar 6, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / wheel loader
English term or phrase: permissible rated operating load capacity
The permissible rated operating load capacity according to CEN standard EN 474-3 is given as a percentage of the tipping load.
It must be possible to control and handle the load hydraulically in all likely positions at the same time as all other hydraulic circuits are actuated. The maximum permissible load  capacity is either determined by the stability or the hydraulic capacity of the machine whichever is less

Este vorba de capacitatea/sarcina asta maxima, permisa și nominala :-) (ma incurca acel --rated--) si de toate felurile cum mai este ea....la operarea încărcătorului frontal având atașate furci pentru paleți... in fine, care credeți că este denumirea corectă a acestei valori specifice ? Mulțumesc frumos.
Simona Hagiu
Romania
capacitatea de incarcare admisibila pentru functionare/operare normala
Explanation:
a se citi "permissible rated - operating - load capacity" textul e cam neenglez in exprimare "permissible rated " e un pleonasm :)

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-03-07 17:46:53 GMT)
--------------------------------------------------


1 / 2


Domaine(s) : - handling and storage
discontinuous mixed handling machines


anglais
français

load capacity
capacité nominale n. f.


Définition :
The maximum load that can be lifted and handled with material handling equipment under specific conditions.


Note(s) :
The specific location of the unit load's center of gravity, for example, is one of those specific conditions.

GDT

Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5capacitatea de incarcare admisibila pentru functionare/operare normalaAnca Nitu
4masă totală admisă cu raportul de demultiplicare al punţii specificatBiborka
4sarcina nominală admisibilă
Florin Ular
4capacitatea de încărcare nominală admisibilă în funcţionareCristian Nicolaescu
4capacitatea de operare estimativa/stabilita permisa
Alina Weidell


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capacitatea de operare estimativa/stabilita permisa


Explanation:
cred ca la asta se refera. Cred ca ar mai putea fi si calculata

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-03-06 21:05:01 GMT)
--------------------------------------------------

in loc de permisa cred ca poti spune si admisa

Alina Weidell
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capacitatea de încărcare nominală admisibilă în funcţionare


Explanation:
exemple pentru asocierea nominal (rated) cu admisibil (permissible)

Dictionar online Englez Roman :: nominal admissibile load.nominal admissibile load. :. sarcina nominala admisibila. Index: A: ab ac ad ae af ag ah ai aj ak al am an ao ap ar as at au av ax az | B: ba be bi bl bo br ...
www.dictionar-online.ro/englez_roman.php?id=nominal admissi... - 32k - Cached

ELECTROALFA: Celule pentru distributia primara denumite si “celule ...curent nominal admisibil de scurta durata (Ik): max. 137 Ka ... Curent nominal admisibil de varf, kAmax, max. 125, max. 125, max. 63 ...
www.electroalfa.ro/.../cp8-echipamente_electrice_de_medie_t...


Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 262

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sarcina nominală admisibilă


Explanation:
În dicţ. tehnic:

permissible load = sarcina permisibilă
vezi şi: http://64.233.183.104/search?q=cache:4iNUBPll1voJ:www.gdmr.r...

rated load = sarcina nominală / prevăzută.



„- Sarcina admisibila pe axa fata/spate (kg): 970 / 870”
http://www.autohit.ro/compare.php?brandId1=15&brandId2=18&mo...

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-03-07 12:12:28 GMT)
--------------------------------------------------

Sau, mai corect, „sarcină admisibilă nominală/prevăzută” (pentru regim de lucru).

Florin Ular
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 84

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
masă totală admisă cu raportul de demultiplicare al punţii specificat


Explanation:
Se foloseşte mai ales la utilitare. Aici mai întâlnim: sarcină maxima autorizată pe puntea faţă/spate;sarcină la gol pe puntea faţă/spate; raport de demultiplicare a punţii

Biborka
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
capacitatea de incarcare admisibila pentru functionare/operare normala


Explanation:
a se citi "permissible rated - operating - load capacity" textul e cam neenglez in exprimare "permissible rated " e un pleonasm :)

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-03-07 17:46:53 GMT)
--------------------------------------------------


1 / 2


Domaine(s) : - handling and storage
discontinuous mixed handling machines


anglais
français

load capacity
capacité nominale n. f.


Définition :
The maximum load that can be lifted and handled with material handling equipment under specific conditions.


Note(s) :
The specific location of the unit load's center of gravity, for example, is one of those specific conditions.

GDT



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea
8 hrs
  -> multumesc

agree  Adriana Sandru
8 hrs
  -> multumesc

agree  Iosif JUHASZ
10 hrs
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU: sarcina nominala
12 hrs
  -> foarte posibil, greu de spus in cazul de fata, cred mai degraba ca e sarcina admisibila dar fiind vorba de incarcare fizica i-am zis incarcare

agree  Luminita Fundatureanu
2 days1 min