KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

obstruction bar

Romanian translation: bara care reprezintă/simbolizează obstacolul


08:23 Mar 7, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: obstruction bar
Cum s-ar traduce limba romana?

"When the obstruction bar becomes solid you are within 30 cm of the obstacle."

Multumesc, Livia
Livia Seniuc
Italy
Romanian translation:bara care reprezintă/simbolizează obstacolul
Explanation:
În context: când bara care reprezintă obstacolul pe ecran devine continuă vă aflaţi la 30cm de obstacolul real(, din natură).

Presupun că la distanţe mai mari de 30cm bara cu pricina de pe ecranul sistemului de asistare a parcării nu este "continuă" (solid) ci întreruptă (dashed).

Nu am găsit link-uri care să arate "bare" în display ci numai un dreptunghi. Poate or fi printre cele de la link-ul lui Reg Goodwin...
Selected response from:

chris andrei
Grading comment
Multumesc, chris. Livia
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3bară protecţieBiborka
5 +1bara care reprezintă/simbolizează obstacolulchris andrei
4bara virtualaAnca Nitu


Discussion entries: 2





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
bară protecţie


Explanation:
Poate fi bară protecţie impact lateral sau bară transversală la nivelul compartimentului motorului. Face parte din sistemul de protecţie pasivă a unui autoturism.

Biborka
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lia Sabau
2 hrs

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs

agree  Adriana Sandru
5 hrs

agree  Luminita Fundatureanu
7 hrs

disagree  chris andrei: context: "When the obstruction bar becomes solid you are within 30 cm of the obstacle."
9 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bara care reprezintă/simbolizează obstacolul


Explanation:
În context: când bara care reprezintă obstacolul pe ecran devine continuă vă aflaţi la 30cm de obstacolul real(, din natură).

Presupun că la distanţe mai mari de 30cm bara cu pricina de pe ecranul sistemului de asistare a parcării nu este "continuă" (solid) ci întreruptă (dashed).

Nu am găsit link-uri care să arate "bare" în display ci numai un dreptunghi. Poate or fi printre cele de la link-ul lui Reg Goodwin...


    Reference: http://www.reggoodwin.info/parking_assist_technology.php
chris andrei
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc, chris. Livia

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
18 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bara virtuala


Explanation:
imi imaginez un sistem computerizat care iti arata o bara virtuala pe un ecran, se gaseste la masinile care parcheaza singure:)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131