KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

continuous loop construction

Romanian translation: structura de rezistenta continua


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:continuous loop construction
Romanian translation:structura de rezistenta continua
Entered by: tagore

01:45 Apr 8, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / structura masinii
English term or phrase: continuous loop construction
Este un titlu. Contextul este mai jos.
Rigidity does not just come from the materials. Looping key structural areas together, as shown here, improves the overall strength dramatically.
In the images on the right, the different colours relate to the different grades of steel used. The highest, 590-grade, is shown in red; the lowest, 270-grade is shown in blue.

Multumesc anticipat.
Simona Hagiu
Romania
structura de rezistenta continua
Explanation:
Va sugerez un alt punct de pornire tinand cont ca avem de-a face cu constructii sudate din otel si ca prin "continuous loop" se descrie o structura inlantuita (precum "ochiurile" tricotate) care face ca efortul sa fie preluat si transmis succesiv, din element in element, marindu-se astfel rigiditatea ansamblului
Cu bine

Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
Vă mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3structura de rezistenta continua
tagore
3 +3constructie in bucla continua
Emanuel Bod


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
constructie in bucla continua


Explanation:
nu stiu cum arata imaginea, banuiesc ca e ca un fel de "rulada" in care stratul de otel mai dur include un strat mai moale etc.

Emanuel Bod
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Emanuel.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
1 hr
  -> Multumesc

agree  Iosif JUHASZ
5 hrs

agree  Tradeuro Language Services
23 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
structura de rezistenta continua


Explanation:
Va sugerez un alt punct de pornire tinand cont ca avem de-a face cu constructii sudate din otel si ca prin "continuous loop" se descrie o structura inlantuita (precum "ochiurile" tricotate) care face ca efortul sa fie preluat si transmis succesiv, din element in element, marindu-se astfel rigiditatea ansamblului
Cu bine



tagore
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80
Grading comment
Vă mulţumesc.
Notes to answerer
Asker: Ati prins minunat ideea. Multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emanuel Bod: este o exprimare mai sugestiva a conceptului
2 hrs
  -> Sunteti de un fair-play desavarsit ! Va multumesc !

agree  Luminita Fundatureanu
3 hrs
  -> Va multumesc !

agree  Lia Sabau
21 hrs