KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

cruise rpm

Romanian translation: turaţie de croazieră


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cruise rpm
Romanian translation:turaţie de croazieră
Entered by: Simona Hagiu

18:37 Jan 31, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: cruise rpm
Contextul este foarte sarac: format din stringuri separate , apartin unei interfate de diagnosticare utilaje agricole din astea de ultima generatie, cu tot felul de softuri si gadgeturi pe ele

Cateva exemple din context:
9. Changing shuttle state = deactivate cruise rpm

10. When ground speed more than 30 km/h and MANUAL transmission mode, one or more of this DEACTIVATE Cruise RPM
11. Cruise RPM function in basically, simple way
12. Cruise OFF button
13. Cruise plus button
14. Cruise minus button

Multumesc anticipat.
Simona Hagiu
Romania
turaţie de croazieră
Explanation:
turaţie de croazieră
Selected response from:

Eduard Pascariu
Grading comment
Multumesc mult, pentru intregul efort.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1turaţie de croazierăEduard Pascariu
5 +1turatie economicaGeorgeta Radulescu
3 -1viteză de croazieră
anamaria bulgariu


Discussion entries: 12





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
viteză de croazieră


Explanation:
http://www.astraforum.ro/forums/t/14528.aspx

anamaria bulgariu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  liviu roth: corect, este viteza de croaziera, dar aici este vorba de butonul pentru autopilot in viteza de croaziere sau rpm; vezi discussion
4 mins
  -> de acord

disagree  Eduard Pascariu: pai cine vorbeste de viteză? Nu intotdeauna există o legătură directă între turaţie şi viteză!!!
26 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
turatie economica


Explanation:
economic in sensul in ca exista un consum minim de combustibil

Georgeta Radulescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Florin Tebeica: corect dar nu despre economie ar fi vorba aici, vezi discussion
5 mins
  -> OK, atunci ce sens are viteza de croaziera, nu viteza economica? Ma insel?

agree  cristina48: cred ca e vorba de un pilot automat PENTRU turatia economica a motorului
12 hrs
  -> Multumesc nmult, Cristina!

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
turaţie de croazieră


Explanation:
turaţie de croazieră

Eduard Pascariu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc mult, pentru intregul efort.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  cristina48: ok! am ajuns la un "consens" dar oricum "cruise rpm" rămâne fără o traducere acceptată de autor.
13 hrs
  -> cum spuneam într-un comentariu mai sus, tocmai ideea de relaţie DIRECTĂ dintre cele două e greşită

agree  Georgiana Vasilescu
13 hrs