KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

forward downshift solenoid valve

Romanian translation: ventil electromagnetic de trecere (automata) intr-o treapta de viteza inferioara la mersul INAINTE


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:forward downshift solenoid valve
Romanian translation:ventil electromagnetic de trecere (automata) intr-o treapta de viteza inferioara la mersul INAINTE
Entered by: tagore

08:27 Feb 10, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: forward downshift solenoid valve
Nu am alt context, subiectul este o interfata de diagnosticare maşini agricole.
Multumesc mult.
Simona Hagiu
Romania
ventil electromagnetic de trecere (automata) intr-o treapta de viteza inferioara la mersul INAINTE
Explanation:
O sugestie.
Cu bine
Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3ventil electromagnetic de trecere (automata) intr-o treapta de viteza inferioara la mersul INAINTE
tagore
3 +1supapă electromagnetică pentru trecerea în treaptă inferioară la mersul înainte
Florin Ular
3supapă solenoid de decalare a mişcării înainte
cristina48


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
supapă solenoid de decalare a mişcării înainte


Explanation:
ceva de genul...
downshift = decalare
forward = înainte, în faţă
solenoid valve = supapă solenoid

cristina48
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 141

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
ventil electromagnetic de trecere (automata) intr-o treapta de viteza inferioara la mersul INAINTE


Explanation:
O sugestie.
Cu bine


    Reference: http://www.patentstorm.us/patents/5026335/description.html
tagore
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristina48: aşa-i!
53 mins
  -> O exclamatie dezarmanta ! Va multumesc !

agree  Cristian Nicolaescu
1 hr
  -> Va multumesc !

agree  George Blum
3 hrs
  ->  Va multumesc !

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
supapă electromagnetică pentru trecerea în treaptă inferioară la mersul înainte


Explanation:
E cam lung dar cred că la asta se referă:
downshift = trecerea în treaptă inferioară
forward = mersul înainte (ca şi la forward gear/reverse gear).

Florin Ular
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 84
Notes to answerer
Asker: Cam asta credeam si eu... ma gandeam ca poate cuiva ii vine prin minte o exprimare mai concisa


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristina48
1 hr
  -> Mulţumesc!