KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

contained

Romanian translation: să nu existe scurgeri ale lichidelor


07:43 Feb 12, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: contained
Care must be taken to ensure that fluids are contained during performance of inspection, maintenance, testing, adjusting, and repair of machine.

Nu-mi vine o varianta acceptabila.
Multumesc pentru sugestii.
Simona Hagiu
Romania
Romanian translation:să nu existe scurgeri ale lichidelor
Explanation:
Părerea mea este că lichidele nu se scot în timpul verificărilor şi testelor.
Ideea este ca lichidele să rămână la acelaşi nivel ca în timpul funcţionării normale.
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Mersi, Florin.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4colectat(e)
George Blum
5 +1linistiteGeorgeta Radulescu
4să nu existe scurgeri ale lichidelor
Florin Ular
4fluidele sa fie mentinuteD nic
4inchis ermetic / izolat
Elena ILISOI


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
colectat(e)


Explanation:
În cazul de faţă este varianta aplicabilă

George Blum
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tagore
47 mins
  -> Mulţumesc

agree  Ciprian - Vasile Popescu
5 hrs
  -> Mulţumesc

agree  cristina48: pt. a fi reintroduse in sistem sau inlocuite cu acceasi cantitate...
1 day22 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
3 days10 hrs
  -> Mulţumesc

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inchis ermetic / izolat


Explanation:
idee

Elena ILISOI
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fluidele sa fie mentinute


Explanation:
trebuie avut grija ca fluidele sa fie mentinute in timpul procesului de...

D nic
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
linistite


Explanation:
In sensul ca nu trebuie sa fie agitate.
Conf. dictionar + experienta


Georgeta Radulescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
5 hrs
  -> Multumesc, Rodica!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(that fluids are) contained
să nu existe scurgeri ale lichidelor


Explanation:
Părerea mea este că lichidele nu se scot în timpul verificărilor şi testelor.
Ideea este ca lichidele să rămână la acelaşi nivel ca în timpul funcţionării normale.

Florin Ular
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 84
Grading comment
Mersi, Florin.