KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

sway block

Romanian translation: bloc antioscilaţii/stabilizator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sway block
Romanian translation:bloc antioscilaţii/stabilizator
Entered by: Cristian Nicolaescu

09:40 Feb 13, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Agricultural tractors
English term or phrase: sway block
On tractors equipped with steerable three-point hitches, remove spacers that are between draft arms and sway blocks.
Mădălina Lăcrămioara Ionescu
Romania
bloc antioscilaţii
Explanation:
http://canada.gc.ca/cgi-bin/termium/autonomyTermium.pl?s3rv5...

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2009-02-13 19:29:09 GMT)
--------------------------------------------------

corecte explicatiile prezentate de tagore insa din explicatiile de la linkul urmator reiese ca ar fi vorba de un singur bloc

la linkul de mai jos sunt imagini si se explica ce este un "sway block" pentru tractoare

https://publications.european-patent-office.org/PublicationS...

o alta posibila traducere mai este sugerata si de Logos Dictionary

http://www.logosdictionary.org/pls/dictionary/new_dictionary...

"bloc stabilizator"
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2bloc antioscilaţiiCristian Nicolaescu
3bloc-tampon
tagore


Discussion entries: 3





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bloc-tampon


Explanation:
Nu sunt de specialitate, dar incerc sa pun in evidenta o problema de terminologie :

- prin "sway block" se intelege intr-adevar ceea ce corect a prezentat dl. Nicolaescu
( o descriere: http://www.faqs.org/patents/app/20080230241)

- totusi am gasit termenul folosit si pentru "patina" care se monteaza - in set, stanga-dreapta - pe sasiul tractorului si care este in contact cu un element de amortizare (practic pare a fi vorba despre stabilizarea miscarilor "generate" de utilajul tractat si transmise (sasiului) tractorului pe linia "draft arms" - element de amortizare - "sway block") .

Cred ca acesta este cazul acum deoarece in textul dvs. se foloseste pluralul, "sway blocks".

Este doar o constatare.
Cu bine


    Reference: http://cgi.ebay.com/Allis-Chalmers-60-series-3-point-Sway-Bl...
    Reference: http://www.patentstorm.us/patents/6591918/description.html
tagore
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
bloc antioscilaţii


Explanation:
http://canada.gc.ca/cgi-bin/termium/autonomyTermium.pl?s3rv5...

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2009-02-13 19:29:09 GMT)
--------------------------------------------------

corecte explicatiile prezentate de tagore insa din explicatiile de la linkul urmator reiese ca ar fi vorba de un singur bloc

la linkul de mai jos sunt imagini si se explica ce este un "sway block" pentru tractoare

https://publications.european-patent-office.org/PublicationS...

o alta posibila traducere mai este sugerata si de Logos Dictionary

http://www.logosdictionary.org/pls/dictionary/new_dictionary...

"bloc stabilizator"

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 262
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian - Vasile Popescu
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Tradeuro Language Services
2 days7 hrs
  -> Mulţumesc!