KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

embedded armoring

Romanian translation: inserţie înglobată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:embedded armoring
Romanian translation:inserţie înglobată
Entered by: Simona Hagiu

18:05 Feb 19, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: embedded armoring
Replace the parts if any of the following conditions are
present:
• End fittings are damaged or leaking.
• Outer coverings are chafed or cut.
• Wires are exposed.
• Outer coverings are ballooning.
• Flexible part of hoses are kinked.
• Outer covers have ***embedded armoring***.
• End fittings are displaced.

Plecaciune in fata unei sugestii bune la ora asta...
Simona Hagiu
Romania
inserţie înglobată
Explanation:
Fragmentul se referă la situaţiile în care furtunurile de presiune din cauciuc cu inserţie (pentru ranforsare) şi cu armături la capete (pentru racordare) trebuie înlocuite. În mod normal, stratul exterior al furtunului nu conţine inserţie. În situaţia în care datorită uzurii (sau unor solicitări anormale) inserţia iese din straturile de sub mantaua exterioară, fiind înglobată în stratul exterior, furtunul în cauză trebuie înlocuit.
Selected response from:

George Blum
Grading comment
Excelenta explicatie. Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2inserţie înglobată
George Blum
4 +1blindaj incorporat
Elena Bucuresteanu
3armatura incrustata
Sandra& Kenneth
3blindajul/armatura cufundat(a) in invelisul exteriorAnca Nitu


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
blindaj incorporat


Explanation:
sau daca sunt armate

sugestie

--------------------------------------------------
Note added at 58 minute (2009-02-19 19:03:11 GMT)
--------------------------------------------------

ranforsate, alta sugestie

--------------------------------------------------
Note added at 59 minute (2009-02-19 19:04:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.defenseindustrydaily.com/images/MISC_AMAP-IED_Arm...


    Reference: http://dictionary.reference.com/browse/armoring
Elena Bucuresteanu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: sau protectie incastrata
14 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
armatura incrustata


Explanation:
List ta se refera la inlocuirea unor piese defectate:

Extras din textul tau despre invelisurile exterioare de protectie: "outer covers":
"The batteries must be kept clean. The covers
(if equipped) must be kept on the cells.
Astea nu sunt blindaje de tank.
HTH,
Sanda

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-19 20:01:45 GMT)
--------------------------------------------------

de tanc.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-19 20:19:48 GMT)
--------------------------------------------------

Eventual. Intentia mea a fost sa sugerez un drum. Denumirea exacta a defectului prin care diverse depuneri se incrusteaza/incastreaza/ incorporeaza in invelisurile respective imi scapa. Cred ca asta vrea sa spuna.
Nu uita ca e vorba de baterii, care probabil genereaza depuneri acidice pe invelisurile respective.
Sanda


Sandra& Kenneth
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 26
Notes to answerer
Asker: vrei sa spui cumva "încastrate" ?


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blindajul/armatura cufundat(a) in invelisul exterior


Explanation:
e greu de spus fara sa stii exact de ce parte a lui "cars & trucks " e vorba
e clar ca e un defect care apare datorita uzurii iar armatura/blindajul sau ce-o fi el se "scufunda" in invelisul exterior in loc sa-l protejeze de la suprafata
fara sa stiu despre ce piese e vorba "blindajul si armatura" sunt ghiceala curata :)
mai trebuie informatie

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-19 20:26:25 GMT)
--------------------------------------------------

de unde tot vine referirea la baterii ?


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-19 20:58:44 GMT)
--------------------------------------------------

deci ce anume din partea hidraulica : tevaria?

Most hydraulic systems consist of a pump, hoses and lines, cylinders and motors, valves, a cooling unit, a reservoir, filters and hydraulic fluid (oil).

cu armatura metalica poat fi de ex tevaria

:)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131
Notes to answerer
Asker: Check lines, tubes and hoses carefully. Do not use your bare hand, instead use a board or cardboard to check for leaks. Tighten all connections to recommended torque. Da... e partea de hidraulica, nu de baterii. Imi pare rau, nu mi-am dat seama ca nu se intelege tot.


15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
inserţie înglobată


Explanation:
Fragmentul se referă la situaţiile în care furtunurile de presiune din cauciuc cu inserţie (pentru ranforsare) şi cu armături la capete (pentru racordare) trebuie înlocuite. În mod normal, stratul exterior al furtunului nu conţine inserţie. În situaţia în care datorită uzurii (sau unor solicitări anormale) inserţia iese din straturile de sub mantaua exterioară, fiind înglobată în stratul exterior, furtunul în cauză trebuie înlocuit.

George Blum
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Excelenta explicatie. Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea: Aveti dreptate. Stratul exterior, de cauciuc, al furtunului este deteriorat şi se vede armătura de sîrmă împletită(inserţia), înglobată în peretele de cauciuc.Trebuie înlocuit furtunul în acest caz, pentru că nu se ştie cît cauciuc a rămas sub inserţie.
8 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Tradeuro Language Services
2 days20 hrs