KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Catalytic converter to exhaust manifold

Romanian translation: vezi mai jos


16:15 Mar 7, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / sistem de evacuare
English term or phrase: Catalytic converter to exhaust manifold
Catalytic converter to exhaust manifold nuts and bracket bolts.

Sistem de evacuare autovehicul
TIA
Cristiana Coblis
Romania
Romanian translation:vezi mai jos
Explanation:
Piulite si suruburi de prindere a catalizatorului la galeria de evacuare.
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Merci.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1vezi mai jos
Irene S.
5Piulite si suruburi bratara de prindere toba catalitica de teava de esapamentCristian Nicolaescu


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
catalytic converter to exhaust manifold
vezi mai jos


Explanation:
Piulite si suruburi de prindere a catalizatorului la galeria de evacuare.

Irene S.
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80
Grading comment
Merci.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman: 1.toba catalitica; 2.prindere de consola galeriei de evacuare
4 hrs
  -> thanks

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Piulite si suruburi bratara de prindere toba catalitica de teava de esapament


Explanation:
Catalytic converter = toba catalitica (sau catalizator catalitic - mai rar)
exhaust manifold = teava de esapament (in acest caz)

Vezi definitii Eurodicautom mai jos:

Catalytic converter
Definition Dispositif installe sur les voitures et permettant d'utiliser de l'essence sans plomb

TERM pot catalytique

TERM pot d'echappement a convertisseur catalytique

TERM catalyseur

exhaust manifold
Definition tube métallique qui conduit les gaz d'échappement depuis le collecteur jusqu'ŕ l'air libre ŕ l'arričre du véhicule et qui est interrompu en plusieurs points par différents pots ou silencieux

Reference Dict.de l'automobile,ETAI-CILF,1986
(1)
TERM tube d'échappement

Reference Machinisme et équipements agricoles,CEMAGREF,1990;Dict.de l'automobile,ETAI-CILF,1986

Note {DOM} alimentation du moteur en carburant:échappement
(2)
TERM tuyau d'échappement

Reference Machinisme et équipements agricoles,CEMAGREF,1990;Dict.de l'automobile,ETAI-CILF,1986

Note {DOM} alimentation du moteur en carburant:échappement

DaciaClub :: Vizualizare subiect - Toba
... 1. Daca scoti toba catalitica si o inlocuiesti cu o teava : iti creste puterea
motorului, data fiind evacuarea gazelor care va fi mai facila, o sa ti se ...
www.daciaclub.ro/printview.php?t=983&start=25 - 15k - Cached - Similar pages

http://216.239.57.104/search?q=cache:9RLxQTtr470J:ecomond.on...

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 262