KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Continuous Damping Control (CDC)

Romanian translation: suspensie asistata electronic


09:17 Mar 10, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Continuous Damping Control (CDC)
Este vorba de sistemul de amortizare ajustata electronic la automobile, iar din cate stiu CDC inca nu are un echivalent standard.
Nu ma pot decide asupra nici unei variante (Control Permanent de Amortizare, Sistem de Amortizare Ajustata, etc.), astept deci propuneri din partea voastra.
Jozsef Gal
Romanian translation:suspensie asistata electronic
Explanation:
Free Web space and hosting - 00show.com
... Lg 1993, 121.500km, 7locuri, RK100.000, turbodiesel, trapa cu actionare electrica,
jante aluminiu, peridoc, ABS, radioK7 4 boxe, suspensie asistata electronic ...
www.autoonline.00show.com/photo2.html - 6k - rezultat suplimentar - în Cache - Pagini similare

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-03-10 09:41:02 GMT)
--------------------------------------------------

sau \"control permanent al suspensiei\"
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Multumesc mult si Irenei si imi cer scuze daca pana la urma raspunsul ei se va dovedi a fi varianta corecta - nu am gasit nici o sursa care sa ma lamureasca definitiv - deocamdata.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1suspensie asistata electronic
Irene S.
3control permanent al amortizariiAnca Nitu


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
continuous damping control (cdc)
suspensie asistata electronic


Explanation:
Free Web space and hosting - 00show.com
... Lg 1993, 121.500km, 7locuri, RK100.000, turbodiesel, trapa cu actionare electrica,
jante aluminiu, peridoc, ABS, radioK7 4 boxe, suspensie asistata electronic ...
www.autoonline.00show.com/photo2.html - 6k - rezultat suplimentar - în Cache - Pagini similare

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-03-10 09:41:02 GMT)
--------------------------------------------------

sau \"control permanent al suspensiei\"

Irene S.
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80
Grading comment
Multumesc mult si Irenei si imi cer scuze daca pana la urma raspunsul ei se va dovedi a fi varianta corecta - nu am gasit nici o sursa care sa ma lamureasca definitiv - deocamdata.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
1 day6 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
control permanent al amortizarii


Explanation:
i-as zice eu cf cu traducerea in franceza


    Reference: http://www.club-calibra.org/pages/glossary.htm
Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 131