KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

service display

Romanian translation: vezi explicatia ...


13:08 Mar 10, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: service display
ecran de...?
Jozsef Gal
Romanian translation:vezi explicatia ...
Explanation:
este o traducere din domeniul auto din cate am vazut (ESP off). Service display se refera la afisajul electronic al computerului de bord, deci ai putea traduce pur si simplu "ESP off apare pe ecranul computerului de bord".
Daca nu este domeniu auto, ignora te rog raspunsul.
Succes!
Selected response from:

xxxvaradinum tr
Grading comment
Mutumesc tutor pt. ajutor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2display defecte
Irene S.
4 +1vezi explicatia ...xxxvaradinum tr
1 +1ecran mentenanta/service
Elvira Stoianov


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
ecran mentenanta/service


Explanation:
sunt primele lucruri care imi vin in minte, dar fara nici cel mai mic context este doar un shot in the dark

Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
1 day2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vezi explicatia ...


Explanation:
este o traducere din domeniul auto din cate am vazut (ESP off). Service display se refera la afisajul electronic al computerului de bord, deci ai putea traduce pur si simplu "ESP off apare pe ecranul computerului de bord".
Daca nu este domeniu auto, ignora te rog raspunsul.
Succes!

xxxvaradinum tr
Specializes in field
PRO pts in category: 18
Grading comment
Mutumesc tutor pt. ajutor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
1 day57 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
display defecte


Explanation:
Este un display aflat la bordul autovehiculului sau la scaner si pe care apar evantualele defectiuni sau erori din sistem.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 14 mins (2004-03-10 14:23:04 GMT)
--------------------------------------------------

Dupa nota adaugata:
Indicatorul de control se aprinde, iar pe display-ul de afisare a defectelor (erorilor) apare ESPoff (sistemul electronic de stabilitate dezactivat).

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 50 mins (2004-03-10 19:58:25 GMT)
--------------------------------------------------

Lampa indicatorului de control se aprinde...

Irene S.
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
3 hrs
  -> thanks

agree  xxxlavie
2 days51 mins
  -> multumesc