ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Biology (-tech,-chem,micro-)

elephant fish

Romanian translation: rechinul-elefant

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:elephant fish (Callorhynchus milii)
Romanian translation:rechinul-elefant
Entered by: Cristiana Coblis

17:30 Oct 11, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: elephant fish
Callorhinchus milii
irinastan82
peştele-elefant
Explanation:
Arhim. Daniil Gouvalis - Minunile creaţiei
La fel este şi peştele-elefant, ce trăieşte în unele mlaştini din Africa. Denumirea sa provine de la faptul că botul său se termină cu o trompă pe care o ...
www.scribd.com/doc/35981/Arhim-Daniil-Gouvalis-Minunile-cre... - 632k - În Cache - Pagini similare

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2007-10-11 17:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

Textul pare antic dar nu mai există alte referinte in acest sens din câte văd eu.
Selected response from:

anamaria bulgariu
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2rechinul-elefant
Cristiana Coblis
4 +3peştele-elefant
anamaria bulgariu


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
peştele-elefant


Explanation:
Arhim. Daniil Gouvalis - Minunile creaţiei
La fel este şi peştele-elefant, ce trăieşte în unele mlaştini din Africa. Denumirea sa provine de la faptul că botul său se termină cu o trompă pe care o ...
www.scribd.com/doc/35981/Arhim-Daniil-Gouvalis-Minunile-cre... - 632k - În Cache - Pagini similare

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2007-10-11 17:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

Textul pare antic dar nu mai există alte referinte in acest sens din câte văd eu.

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
1 hr

agree  Anca Nitu: cool
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 hrs

neutral  Cristiana Coblis: Callorhinchus milii este un rechin foarte mare care se hrăneşte cu plancton. Nu cred că poate trăi în mlaştină :D
20 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
rechinul-elefant


Explanation:
Am văzut recent un documentar pe Animal Planet despre această specie de peşte.



Example sentence(s):
  • The Elephant Shark (or Elephant Fish), Callorhynchus milii belongs to the family Callorhynchidae.
  • Întrecut ca mărime doar de rechinul-balenă, rechinul-elefant este un animal enorm, a cărui mărime este cu atât mai remarcabilă având în vedere că se hrăneşte doar cu plancton.

    Reference: http://www.fishnet.com.au/default.aspx?id=225&fishid=35
    Reference: http://www.mlssa.asn.au/nletters/october2004.htm
Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena-Simona Craciun
1 day10 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Irina-Maria Foray
2 days33 mins
  -> Mulţumesc.