ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Botany

germination box

Romanian translation: cutie de germinare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:germination box
Romanian translation:cutie de germinare

14:33 Mar 17, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-03-20 15:06:00 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Romanian translations [PRO]
Science - Botany
English term or phrase: germination box
This acts like a
greenhouse or germination box, by containing the moisture and
maintaining a high humidity and moist soil without daily watering.
hjoseffson
cutie de germinare
Explanation:
.
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7cutie de germinare
Mihaela Sinca
4cutie pentru rasaduricezara lucas
3ghiveci pentru germinareSimona Preda


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
cutie de germinare


Explanation:
.

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristina48
1 min

agree  Cosmin Băduleţeanu: Mai bine, "cutie germinativă".
1 hr

agree  Siegchen
1 hr

agree  Veronica Lupascu
1 hr

agree  Vasile BOLOGA: mai bine cutie pentru germinare, se foloseste pentru germinarea semintelor pentru replantare sau pentru uz alimentar
4 hrs

agree  Iosif JUHASZ
4 hrs

agree  Tradeuro Language Services
2 days15 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cutie pentru rasaduri


Explanation:
eGradini.ro :: View topic - Pamant pt rasaduri de legume
7 postări - 5 autori
1 recipient unde vrei sa pui rasadul cutie de iaurt sau cutii de rasaduri porofesionale care sunt extraordinare:P dar si de iaurt merge perfect ...
www.egradini.ro/forum/viewtopic.php?t=6611&sid... - În Cache

--------------------------------------------------
Note added at 15 minute (2010-03-17 14:48:49 GMT)
--------------------------------------------------

Sau FORME DE RASAD (alveole pentru rasad)
Top Firme si companii din Comert produse agricole P&C AGROCOM 60
Domeniul principal: Agricultura/Animale > Seminte

Importator si distribuitor seminte profesionale si tip Hobby legume si flori, forme de rasad(alveole).Suntem o echipa de profesionisti cu o experienta de 12 ani in acest domeniu. ...

--------------------------------------------------
Note added at 18 minute (2010-03-17 14:51:29 GMT)
--------------------------------------------------

sau APARAT DE GERMINAT

Paradisul verde - Universul naturist, bio pentru sanatate! - Cine ...
6 Apr 2009 ... Mai enumeram si ineditele aparate de facut fulgi; aparatul de facut ... aparatul de germinat; moara pentru cereale; aparatul-filtru pentru ...
www.paradisulverde.com/.../cine-suntem-si-cu-ce-ne-ocupam.h... - În Cache - Pagini similare
Detalii noutati: ArgiloTerapie
Seminte germinate. Crude pot fi amestecate in salatele dumneavoastra. ... este mai usor sa se asigure o buna clatire decat un aparat de germinat. ...
www.argilaalbastra.ro/noutati/.../cerealele-si-azzurra.html - În Cache

cezara lucas
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ghiveci pentru germinare


Explanation:
semintele se pun in ghiveci, nu in cutie

Simona Preda
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian