KudoZ home » English to Romanian » Botany

sea holly

Romanian translation: ciulin de mare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sea holly
Romanian translation:ciulin de mare
Entered by: Cristiana Coblis

08:16 Aug 8, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Science - Botany / planta veche
English term or phrase: sea holly
sea holly
an Old World plant, Eryngium maritimum,
of the parsley family, with stiff,
fleshy leaves and pale blue flowers.

O planta veche, din sec. XV...

Multumesc pentru sugestiii.
Cristiana Coblis
Romania
ciulin de mare
Explanation:
http://www.fnh.org/naturoscope/Flore/Vegetaux/panicaut/panic...
Sper sa te ajute.
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Multumesc frumos pentru ajutor, Irene si Claudia. Multe salutari.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ciulin de mare
Irene S.
3Scaiul vanat
Claudia Serban


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ciulin de mare


Explanation:
http://www.fnh.org/naturoscope/Flore/Vegetaux/panicaut/panic...
Sper sa te ajute.

Irene S.
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc frumos pentru ajutor, Irene si Claudia. Multe salutari.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: Si un link util pentru alte denumiri ale plantei: http://www.thefreedictionary.com/Sea holly, cautand atatea informatii, a inceput sa ma fascineze aceasta planta, de notat ca nu figureaza in Atlasul botanic romanesc.
1 day20 hrs
  -> multumesc

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Scaiul vanat


Explanation:

http://nature.jardin.free.fr/1102/cb_Eryngium_planum.html



    Reference: http://www.apitherapy.com/beeplro.htm
    Reference: http://www.apitherapy.com/beeplnts.htm
Claudia Serban
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maria Diaconu: Scai vanat > eryngium planum, in engl. tot sea holly, dar si plains eryngo, in opozitie cu seaside eryngo/eryngium maritimum. Daca te uiti la poze, planta arata la fel, diferenta este data doar de locul unde creste, de aceea as alege ciulin de mare
1 day20 hrs