KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

certified true and correct

Romanian translation: certific (pe proprie raspundere) veridicitatea si corectitudinea..


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:certified true and correct
Romanian translation:certific (pe proprie raspundere) veridicitatea si corectitudinea..
Entered by: Cristiana Coblis

15:17 Oct 22, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial / finantare
English term or phrase: certified true and correct
certified true and correct

dosar de candidatura a unei institutii pentru obtinerea unei finantari
Cristiana Coblis
Romania
confirm/ certific (pe proprie raspundere) veridicitatea si corectitudinea..
Explanation:
Am gasit formulat pe o cerere
Selected response from:

Cris Hirzoiu
Austria
Grading comment
Merci, Cris. Asa am si tradus.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1garantat ca real si corectMaricica W.
3confirm/ certific (pe proprie raspundere) veridicitatea si corectitudinea..Cris Hirzoiu


Discussion entries: 1





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
garantat ca real si corect


Explanation:
In functie de context...

Daca e vorba de un act juridic - poate fi: legalizat (putin probabil) / certificat pentru conformitate (daca se compara cu originalul)

Daca e un alt document - ex. act de studii - certificat/dovedit/atestat ca real, veridic, conform realitatii

HTH

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno: De acord cu a doua explicatie.
4 hrs
  -> multumesc

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
confirm/ certific (pe proprie raspundere) veridicitatea si corectitudinea..


Explanation:
Am gasit formulat pe o cerere

Cris Hirzoiu
Austria
PRO pts in pair: 39
Grading comment
Merci, Cris. Asa am si tradus.