KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

aggregate

Romanian translation: cumulat/cumulativ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:aggregate
Romanian translation:cumulat/cumulativ

11:37 Oct 28, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: aggregate
Standard for ID cards
ZAMOLXIS
cumulat/cumulativ
Explanation:
Totusi, ce fel de ID card? General (ca acelea care inlocuiesc buletinele de identitate de la noi) sau specific (pt. acces intr-o anumita cladire/institutie, confirmarea unei anumite calitati etc).
Fara mai mult context nu se poate.
Si daca nu se poate, adresati o intrebare persoanei/institutiei de la care emana textul original (cel mai potrivit raspuns la intrebare).
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Multumesc !Sper sa mai colaboram si in viitor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1s.b.
Roxana Marian
5cumulat/cumulativlucca
5carte de identitae cu asigurare de sanatate inclusaTudor Soiman


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
s.b.


Explanation:
You should give us a sentence or part of a sentence

aggregate=
1.s total n; agregat n; ansamblu
2.adj colectiv, global, reunit
3.vt a grupa, a strânge, a pune în ordine



Roxana Marian
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: tinand cont de "context", e destul de dificil chiar si de ghicit
4 mins

agree  Tehno: Colectie.
38 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
carte de identitae cu asigurare de sanatate inclusa


Explanation:
pentru studenti


    Reference: http://www.uwm.edu/Dept/CIE/Forms/HEALTH%20INSURANCE.pdf
Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 383
Grading comment
pentru ca este vorba despre un portofel electronic
The asker has declined this answer
Comment: pentru ca este vorba despre un portofel electronic

44 days   confidence: Answerer confidence 5/5
cumulat/cumulativ


Explanation:
Totusi, ce fel de ID card? General (ca acelea care inlocuiesc buletinele de identitate de la noi) sau specific (pt. acces intr-o anumita cladire/institutie, confirmarea unei anumite calitati etc).
Fara mai mult context nu se poate.
Si daca nu se poate, adresati o intrebare persoanei/institutiei de la care emana textul original (cel mai potrivit raspuns la intrebare).

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001
Grading comment
Multumesc !Sper sa mai colaboram si in viitor.