KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

direct mail

Romanian translation: publicitate prin corespondenta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:direct mail
Romanian translation:publicitate prin corespondenta
Entered by: Cristiana Coblis

08:30 Jan 10, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial / direct mail
English term or phrase: direct mail
Care este termenul prin care se traduce in limba romana?
TIA
Cristiana Coblis
Romania
publicitate/vanzare prin corespondenta
Explanation:
sau marketing prin corespondenta

depinde de context :-)
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3publicitate/vanzare prin corespondenta
Andrei Albu
5Sau, in functie de context, o alta varianta ar putea fi...danv


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
publicitate/vanzare prin corespondenta


Explanation:
sau marketing prin corespondenta

depinde de context :-)

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
43 mins
  -> Multumesc

agree  Oana Popescu
1 hr
  -> Multumesc

agree  felicia_za
3 hrs
  -> Multumesc

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sau, in functie de context, o alta varianta ar putea fi...


Explanation:
direct mail - prin posta - aka, "snail mail", versus
e-mail - posta electronica

danv
PRO pts in pair: 12