KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

The stimulus to adjust is the project portofolio itself.

Romanian translation: Portofoliul proiectului insuşi...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:The stimulus to adjust is the project portofolio itself.
Romanian translation:Portofoliul proiectului insuşi...
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

18:23 Jan 11, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial / management (cultura de companie)
English term or phrase: The stimulus to adjust is the project portofolio itself.
You manage the projects and the culture will adjust. The stimulus to adjust is the project portofolio itself.

este vorba de organizarea unor proiecte pentru a impune schimbari in cultura de companie, prin munca in cadrul acestor proiecte.

TIA pentru ajutor.
Cristiana Coblis
Romania
Portofoliul proiectului insusi...
Explanation:
constituie (este/reprezinta) un impuls (imbold) pentru adaptare

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 18:40:10 (GMT)
--------------------------------------------------

sau: va constitui
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Multumesc Christian. De fapt nu intelegeam ce-i cu acest portofoliu, dar explicatiile tale m-au ajutat sa ma lamuresc. Thx.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Stimulul (factorul) care trebuie ajustat (adaptat) este insusi proiectul portofoliului.raulciceu
4 +1Portofoliul proiectului insusi...
Susanna & Christian Popescu GbR


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Portofoliul proiectului insusi...


Explanation:
constituie (este/reprezinta) un impuls (imbold) pentru adaptare

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 18:40:10 (GMT)
--------------------------------------------------

sau: va constitui

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81
Grading comment
Multumesc Christian. De fapt nu intelegeam ce-i cu acest portofoliu, dar explicatiile tale m-au ajutat sa ma lamuresc. Thx.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
7 mins
  -> multumesc

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Stimulul (factorul) care trebuie ajustat (adaptat) este insusi proiectul portofoliului.


Explanation:
in acest context, "stimul" nu este un indemn ci un generator de efect.

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Susanna & Christian Popescu GbR: Raul, fiecare proiect are un portofoliu. El contine obiective, practic toti pasii sunt analizati si in el se adauga rezultatele obtinute in fiecare etapa. Aceste rezultate constituie imbolduri/impulsuri pt. imbunatatiri viitoare si pt. etapele ce urmeaza.
2 hrs