ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

Master in Business Administration (MBA)

Romanian translation: Master in administrarea afacerilor (MBA)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Master in Business Administration (MBA)
Romanian translation:Master in administrarea afacerilor (MBA)
Entered by: asco

09:36 Mar 11, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Master in Business Administration (MBA)
Master in Business Administration Diploma
asco
Diploma de masterat in administrarea afacerilor
Explanation:
am vazut ca se traduce business administration si in romana :)

Organizatori
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor
Catedra de Informatica Economica
ELITEC - Scoala Economica Postuniversitara

Incepand septembrie 2001 – Master in Administrarea Afacerilor Comerciale ASE ... absolvirii:1998
(sectia Economie Mondiala, lucrarea de diploma in Societati ...

Facultatea Business şi Administrarea Afacerilor, "Schimbarea este
legea vieţii. Acei care privesc numai la trecut sau la prezent ...
www.ase.md/Faculties/BAAComRom.phtml?lang=Rom - 44k -
INV?T?MANT POSTUNIVERSITAR: MASTERAT - sectia ADMINISTRAREA AFACERILOR.
PLAN DE INV?T?MANT. Valabil pentru studentii admisi în ...
www.tbs.ubbcluj.ro/r/programe/masterat_2001.htm
Selected response from:

Roxana Marian
Grading comment
Am ales "Master in administrarea afacerilor (MBA)"
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2MBA - lasa-l asaAnca Nitu
4 +1Diploma de masterat in administrarea afacerilor
Roxana Marian


Discussion entries: 3





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Diploma de masterat in administrarea afacerilor


Explanation:
am vazut ca se traduce business administration si in romana :)

Organizatori
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor
Catedra de Informatica Economica
ELITEC - Scoala Economica Postuniversitara

Incepand septembrie 2001 – Master in Administrarea Afacerilor Comerciale ASE ... absolvirii:1998
(sectia Economie Mondiala, lucrarea de diploma in Societati ...

Facultatea Business şi Administrarea Afacerilor, "Schimbarea este
legea vieţii. Acei care privesc numai la trecut sau la prezent ...
www.ase.md/Faculties/BAAComRom.phtml?lang=Rom - 44k -
INV?T?MANT POSTUNIVERSITAR: MASTERAT - sectia ADMINISTRAREA AFACERILOR.
PLAN DE INV?T?MANT. Valabil pentru studentii admisi în ...
www.tbs.ubbcluj.ro/r/programe/masterat_2001.htm

Roxana Marian
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 34
Grading comment
Am ales "Master in administrarea afacerilor (MBA)"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu: cu observatia ca ar fi bine ca acronimul sa ramana MBA, fiind preluat deja in romana
8 mins

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
MBA - lasa-l asa


Explanation:
daca vrei sa dai o explicatie in paranteza in lb romana e foarte bine dar nu cred ca e nevoie
termenul e foarte cunoscut ca atare in Romania si lumea ii zice "Master"-ul
si daca-i intrebi in ce domeniu iti raspund "business administration" asa ca e ok
http://www.geocities.com/larrybucur/Link/Educatiesistiinta/u...

Stiri, Cele mai bune pagini MBA. ... Conducere, Admitere, Resurse romanesti, Start, Stiri ... Academia

http://www.avocatnet.ro/primele/ghidul saptamanii/ADMITERE 2...

sectiune: Facultati de drept in Romania Facultati de drept in lume MBA Burse de ... mai
amanuntit date despre admiterea in facultatile romanesti se loveste

vezi pe google: MBA facultati romanesti




Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia Farcas: Cred ca termenul ca atare a fost preluat deja in romana. Altminteri, poate "Masterat in Administrarea Afacerilor".
2 days15 hrs
  -> se poate, eu am gasit pagina in romaneste unde e MBA, acronimul e si el foarte popular in lb romana

agree  RODICA CIOBANU: de acord cu Nadia
2807 days