KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

Local Senior/Junior Highway Engineer

Romanian translation: inginer constructor, specializat in drumuri si poduri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Local Senior/Junior Highway Engineer
Romanian translation:inginer constructor, specializat in drumuri si poduri
Entered by: Anca Nitu

23:43 Mar 25, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Local Senior/Junior Highway Engineer
functia cuiva


Cu multumiri,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
inginer constructor, specializat in drumuri si poduri
Explanation:
http://www.utcb.ro/facdep-ro.html

senior
inseamna ca are vechime si experienta (cel putin 5 ani din cite stiu, aici nu sunt foarte sigura daca sunt 5 sau mai multi)
junior
inseamna ca de abia a terminat facultatea
local
inseamna ca e localnic
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2inginer constructor, specializat in drumuri si poduriAnca Nitu
5inginer sef/ inginer simplu...raulciceu


Discussion entries: 2





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
inginer constructor, specializat in drumuri si poduri


Explanation:
http://www.utcb.ro/facdep-ro.html

senior
inseamna ca are vechime si experienta (cel putin 5 ani din cite stiu, aici nu sunt foarte sigura daca sunt 5 sau mai multi)
junior
inseamna ca de abia a terminat facultatea
local
inseamna ca e localnic

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Will Matter
18 mins
  -> thnx

agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs
  -> thnx

36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
inginer sef/ inginer simplu...


Explanation:
senior - ar fi cel "in charge"

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: nu te supara ca te contrazic, dar nu e sef, o companie poate sa contina si 20 de senior engineers in acelasi departament, aici e vorba numai de vechime si experienta
5 mins