KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

pavements and material local engineer

Romanian translation: inginer responsabil de întreţinerea locală a drumurilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pavements and material local engineer
Romanian translation:inginer responsabil de întreţinerea locală a drumurilor
Entered by: Péter Tófalvi

23:59 Mar 25, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: pavements and material local engineer
functia cuiva

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
inginer responsabil de intretinerea locala a drumurilor
Explanation:
dau si eu o varianta...
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5local = atributiunile sale au un caracter localRadian
5inginer (al municipalitatii) responsabil cu alegerea (si gestionarea) materialelor pt drumuri, pieteraulciceu
3 +1inginer responsabil de intretinerea locala a drumurilor
Péter Tófalvi
4inginer constructor ( localnic/autohton), insarcinat cu achizitionarea materialelor ...Anca Nitu


Discussion entries: 4





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
inginer (al municipalitatii) responsabil cu alegerea (si gestionarea) materialelor pt drumuri, piete


Explanation:
...daca e vorba despre o municipalitate

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inginer constructor ( localnic/autohton), insarcinat cu achizitionarea materialelor ...


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 00:20:22 (GMT)
--------------------------------------------------

explicatiune:
de obicei inginerii care se ocupa de drumuri, sosele etc. sunt absolventi ai unei facultati de constructii cu specializare in drumuri si poduri
de aceea zic \"constructor\"
am o mare retinere sa-i zic \"inginer de drumuri si poduri \" :)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 17:04:00 (GMT)
--------------------------------------------------

\"local\"
2 variante:
1. o firma straina efectueaza lucrarea si angajeaza un inginer autohton care vorbeste limba tarii si cunoaste furnizorii pt achizitia de materiale
2. agree cu raul, e angajat permanent pe plan local de catre muncipalitate ( daca exista asa ceva)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
local = atributiunile sale au un caracter local


Explanation:
local = cu o arie de actiune locala, in nici un caz LOCALNIC sau autohton. Functia sa se deruleaza la nivel local, ci nu la centru, headquarter. ma gandeam si eu....

Radian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: asta ar fi pe romaneste detasat pe teren dar nu prea merge cu contextul
11 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
inginer responsabil de intretinerea locala a drumurilor


Explanation:
dau si eu o varianta...

Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 280

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: care nu e rea de loc :)
9 hrs