KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

only-interest mortgages, gradually increasing payments

Romanian translation: imprumuturi ipotecare cu perioada de gratie, crestere progresiva a platilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:only-interest mortgages, gradually increasing payments
Romanian translation:imprumuturi ipotecare cu perioada de gratie, crestere progresiva a platilor
Entered by: dianasava

11:53 May 28, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: only-interest mortgages, gradually increasing payments
The amount lent by banks for house financing represent a certain percentage of the house total value and the repayment period vary from 15 to 50 years. The interest rate is also variable and bases on short term and long term rates determined as rollover mortgages. The repayment patterns of such loans include the following types: annuity mortgages with constant monthly instalments, endowment mortgages repaid at maturity upon a life assurance contract, only-interest mortgages for a certain period, gradually increasing payments and linear mortgages with equal capital repayments and decreasing interest.
dianasava
Romania
imprumuturi ipotecare cu perioada de gratie, crestere progresiva a platilor
Explanation:
Perioada de gratie - in care nu se plateste rata, ci doar dobanda.
Facilitati de creditare: · Credite pe termen scurt in lei si ...
... 12 luni, cu perioada de gratie de 3 luni in cazul finantarii cheltuielilor
de investitii. ... 6 ani, cu o perioada de gratie de max. 12 luni. ...
www.brom.ro/brom_files/creditepj.htm - 6k - in Cache - Pagini similare

Finantari externe
... Contributia beneficiarului: minim 15% din costul proiectului. · Perioada
maxima de creditare: 6 ani cu o perioada de gratie de maxim 12 luni. ...
www.brom.ro/brom_files/finext.htm - 88k - in Cache - Pagini similare

Orange Romania
... ultimei reîncărcări. Perioada de gratie a creditului Perioada de
gratie a creditului initial este de 365 de zile. Perioada de ...
www.orange.ro/prepay/periods-ro.html - 8k - in Cache - Pagini similare

Selected response from:

Irene S.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4imprumuturi ipotecare cu perioada de gratie, crestere progresiva a platilor
Irene S.
4imprumut ipotecar la care se plateste la inceput numai dobanda,Anca Nitu


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imprumut ipotecar la care se plateste la inceput numai dobanda,


Explanation:
urmand ca ratele sa creasca in timp si sa acopere si capitalul

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imprumuturi ipotecare cu perioada de gratie, crestere progresiva a platilor


Explanation:
Perioada de gratie - in care nu se plateste rata, ci doar dobanda.
Facilitati de creditare: · Credite pe termen scurt in lei si ...
... 12 luni, cu perioada de gratie de 3 luni in cazul finantarii cheltuielilor
de investitii. ... 6 ani, cu o perioada de gratie de max. 12 luni. ...
www.brom.ro/brom_files/creditepj.htm - 6k - in Cache - Pagini similare

Finantari externe
... Contributia beneficiarului: minim 15% din costul proiectului. · Perioada
maxima de creditare: 6 ani cu o perioada de gratie de maxim 12 luni. ...
www.brom.ro/brom_files/finext.htm - 88k - in Cache - Pagini similare

Orange Romania
... ultimei reîncărcări. Perioada de gratie a creditului Perioada de
gratie a creditului initial este de 365 de zile. Perioada de ...
www.orange.ro/prepay/periods-ro.html - 8k - in Cache - Pagini similare



Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814