KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

exercise of the sock option

Romanian translation: exercitarea dreptului de a cumpara actiuni preferentiale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exercise of the stock option
Romanian translation:exercitarea dreptului de a cumpara actiuni preferentiale
Entered by: Anca Nitu

15:34 Nov 5, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: exercise of the sock option
The shares to be delivered upon the exercise of the sock option shall be registered common shares of the Company. Stock option is exercised by delivering the Authorized Person the treasury shares or paying the Authorized Person in cash or the treasury shares corresponding to the difference between price of exercise of the stock option and the market price of the shares of the Company.
xxxMihai Badea
Luxembourg
exercitarea dreptului de a cumpara actiuni preferentiale
Explanation:
actiunile sunt cu pret prefernetial si cu pretul pietei
cele preferentiale sunt si ele de mai multe feluri: pt membrii fondatori ai intreprinderii, pt salariati...
si se " vand" la pret mai mic decat pretul pietei


vezi link
Stock Option
A right to buy a given quantity of stock at a specified price
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1(in urma) exercitarii optiunii de cumparare a actiunilorMaricica W.
5exercitarea optiunii de cumparare de actiuni / a dreptului preferential de subscriereNicolae
4exercitarea dreptului de a cumpara actiuni preferentialeAnca Nitu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(in urma) exercitarii optiunii de cumparare a actiunilor


Explanation:
- stock option ?

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: exercitarea DREPTULUI de a cumpara actiuni preferentiale, vezi stock option mai jos, glosar
59 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
exercitarea dreptului de a cumpara actiuni preferentiale


Explanation:
actiunile sunt cu pret prefernetial si cu pretul pietei
cele preferentiale sunt si ele de mai multe feluri: pt membrii fondatori ai intreprinderii, pt salariati...
si se " vand" la pret mai mic decat pretul pietei


vezi link
Stock Option
A right to buy a given quantity of stock at a specified price


    Reference: http://moneycentral.msn.com/taxes/glossary/glossary.asp?Term...
Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
exercitarea optiunii de cumparare de actiuni / a dreptului preferential de subscriere


Explanation:
Termenul nu pune probleme deosebite, asa ca sensul e cert.

Nicolae
PRO pts in pair: 11