KudoZ home » English to Romanian » Bus/Financial

authority for expenditure

Romanian translation: autorizare de cheltuieli


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:authority for expenditure
Romanian translation:autorizare de cheltuieli
Entered by: Cristian Nicolaescu

09:05 Jan 14, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: authority for expenditure
termen de contabilitate
m-ar interesa daca exista o denumire consacrata in romaneste

Multumesc anticipat
Cristian Nicolaescu
autorizare pentru efectuarea cheltuielilor
Explanation:

(2) In vederea platii dobanzilor aferente datoriei publice interne se acorda
autorizarea bugetara permanenta pentru efectuarea acestor cheltuieli.

Am mai gasit "autorizare bugetara" si in alte contexte.
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ordonator de credite sau de plăţialialivali
3 +1autorizare pentru efectuarea cheltuielilorMaricica W.


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ordonator de credite sau de plăţi


Explanation:
Cred că este vorba de ordonator de credite.

alialivali
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
0 min

agree  Cristiana Coblis
29 mins

agree  Rodica Levitchi: ordonator (finante publice)= cel care dispune de autoritatea de a aproba folosirea (cheluirea) crditelor bugetare; in acest context se poate folosi chiar "ordonator de cheltuieli" (vezi "ordonantare"=aprobarea efectuarii unei cheltuieli bugetare)
1 hr

agree  ZAMOLXIS
6 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
autorizare pentru efectuarea cheltuielilor


Explanation:

(2) In vederea platii dobanzilor aferente datoriei publice interne se acorda
autorizarea bugetara permanenta pentru efectuarea acestor cheltuieli.

Am mai gasit "autorizare bugetara" si in alte contexte.



    www.crediteapl.ro/documente/legislatia/ Legea_datoriei_publice.doc
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359
Grading comment
Multumesc tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: Lipsa de context. Se poate pur si simplu : Se autorizeaza urmatoarele cheltuieli. In functie de context si aceasta varianta este perfect valabila.
6 hrs