KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

visibility

Romanian translation: vizibilitate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:visibility
Romanian translation:vizibilitate
Entered by: xxxeVerbum

20:45 Sep 6, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: visibility
Se vorbeste despre importanta activatii de advocacy pentru asociatiile de afaceri. Fraza cu "problema" este:

"Advocacy helps business associations to gain visibility".

Aveti vreo idee pentru ultima parte? Desigur, inteleg care este ideea, insa parca n-as vrea sa zic ceva cu "vizibil" sau "vizibilitate".
Multumesc mult!
Magdalena Talaban
Spain
vizibilitate
Explanation:
Asigurarea unui nivel ridicat de vizibilitate şi popularitate a Programului GEF ... Organizaţia care aplică direct poate lucra în parteneriat cu altă/ alte ...
www.undp.ro/environment/pdf/Instructiuni aplicare Linie spe...

În cei 13 ani de existenţă, organizaţia a acumulat o experienţă în materie de cooperare regională, ... cu impact şi vizibilitate pentru întreaga regiune. ...
www.cdep.ro/pls/steno/steno.stenograma?ids=6089&idm=1,02&id... - 30k

Organizaţia Internaţională a Francofoniei organizează din doi în doi ani o ... se constituie într-o suită de evenimente de maximă vizibilitate care vor ...
www.cultura.ro/Documents.aspx?ID=199 - 47k

--------------------------------------------------
Note added at 29 minute (2006-09-06 21:15:05 GMT)
--------------------------------------------------

Este termenul cel mai des întâlnit, atât pentru ONG-uri, cât şi pentru firme. Şi aş spune că vizibilitatea, adică faptul de a fi văzut de ceilalţi/societate, este diferită de notorietate/recunoaştere (care sunt rezultatul vizibilităţii), de transparenţă (care se referă la altceva) şi, ca nuanţă, şi de faptul de a ieşi în evidenţă. Dar dvs. trebuie să judecaţi ce vi se potriveşte în context...
Selected response from:

xxxeVerbum
Grading comment
Multumesc tuturor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9vizibilitatexxxeVerbum
4 +2"sa iasa in evidenta"
Mary Stefan
4transparenta
C. Roman
4notorietate
Lucian Ursu


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notorietate


Explanation:
Sau recunoastere.

Lucian Ursu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transparenta


Explanation:
Eu as opta pt "transparenta" in acest context.

O alta optiune...

iiNostri - Cotidian de finante si afaceri :.PARTENERUL TAU DE AFACERI: BRM - transparenta afacerilor dumneavoastra. BRM - transparenta afacerilor dumneavoastra Aveti nevoie de un partener cu o ...
www.baniinostri.ro/html/parteneriafaceri/partenerul.html?Co... - Páginas similares

Despre ANAT > Codul de Etica - ANATEvitarea intrarii în conflict de interese cu propria firma prin alte afaceri, realizarea sponsorizarilor în conditii de transparenta si în stricta ...
www.anat.ro/index.php?p=cat&cat=CAT0036839&name=Codul de Et... - 41k - En caché - Páginas similares

Banca De Informatii in Constructii Arhitectura si Urbanism: Firme ...Lipsa de transparenta Filiala Bucuresti a Ordinului Arhitectilor din Romania nu a ... Compania TriGranit a organizat un concurs inchis, invitand doar firme ...
www.bicau.ro/index.php?si=20&gr=13&st=874 - 11k - En caché - Páginas similares





C. Roman
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
"sa iasa in evidenta"


Explanation:
O alta varianta.

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2006-09-06 21:14:23 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere!!!

Mary Stefan
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc! As inclina catre varianta aceasta. (Sa adaug ca textul este scris de un american?)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Julia Bogdan Rollo
19 mins
  -> Multumesc.

agree  Cristina Chaplin
15 hrs
  -> Multumesc Cristina.

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
vizibilitate


Explanation:
Asigurarea unui nivel ridicat de vizibilitate şi popularitate a Programului GEF ... Organizaţia care aplică direct poate lucra în parteneriat cu altă/ alte ...
www.undp.ro/environment/pdf/Instructiuni aplicare Linie spe...

În cei 13 ani de existenţă, organizaţia a acumulat o experienţă în materie de cooperare regională, ... cu impact şi vizibilitate pentru întreaga regiune. ...
www.cdep.ro/pls/steno/steno.stenograma?ids=6089&idm=1,02&id... - 30k

Organizaţia Internaţională a Francofoniei organizează din doi în doi ani o ... se constituie într-o suită de evenimente de maximă vizibilitate care vor ...
www.cultura.ro/Documents.aspx?ID=199 - 47k

--------------------------------------------------
Note added at 29 minute (2006-09-06 21:15:05 GMT)
--------------------------------------------------

Este termenul cel mai des întâlnit, atât pentru ONG-uri, cât şi pentru firme. Şi aş spune că vizibilitatea, adică faptul de a fi văzut de ceilalţi/societate, este diferită de notorietate/recunoaştere (care sunt rezultatul vizibilităţii), de transparenţă (care se referă la altceva) şi, ca nuanţă, şi de faptul de a ieşi în evidenţă. Dar dvs. trebuie să judecaţi ce vi se potriveşte în context...

xxxeVerbum
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc tuturor!
Notes to answerer
Asker: Multumesc! Asadar sa zic totusi vizibilitate... :-)

Asker: Da, vad diversele nuante, atat ca nu am intalnit pana acum "vizibilitate" folosit asa. Multumesc mult tuturor!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: There's nothing wrong with "vizibilitate"! Prominence, salience, transparency - se referă la lucruri diferite.
21 mins
  -> Mulţmumesc!

agree  Lucica Abil: vizibilitate este perfect
38 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Mihaela Pirvulet
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Mihaela Haiduc
4 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Maria Diaconu
9 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Bianca Fogarasi
9 hrs
  -> Mulţumesc, Bianca!

agree  Andrei Albu
10 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Butas
13 hrs
  -> Mulţmumesc!

agree  Bogdan Burghelea
1 day9 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Bogdan Burghelea