KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

Scope of order

Romanian translation: vezi mai jos


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Scope of order
Romanian translation:vezi mai jos
Entered by: Robert Roata

15:58 Mar 21, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Scope of order
"***The scope of order*** is of 300 hours per year". Face parte dintr-un contract de prestări servicii şi se referă la numărul de ore care, probabil, trebuie prestate anual.
Robert Roata
vezi mai jos
Explanation:
Aş traduce:

„Volumul de muncă prestată stabilit prin (acest) contract este de 300 de ore pe an.”
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Mulţumesc Florin!
Sună româneşte şi pe mine asta mă interesează.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vezi mai jos
Florin Ular
4amploarea comenziiAnca Nitu


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
scope of order
amploarea comenzii


Explanation:
Main Entry: 1scope
Pronunciation: 'skOp
Function: noun
Etymology: Italian scopo purpose, goal, from Greek skopos; akin to Greek skeptesthai to watch, look at -- more at SPY
1 : INTENTION, OBJECT
2 : space or opportunity for unhampered motion, activity, or thought
3 : extent of treatment, activity, or influence
4 : range of operation: as a : the range of a logical operator : a string in predicate calculus that is governed by a quantifier b : a grammatical constituent that determines the interpretation of a predicate or quantifier
synonym see RANGE
Merriam-Webster

si granddictionaire

1 / 1


Domaine(s) : - management


anglais
français

scope
ampleur n. f.
desi eu as reformula:

comanda se refera la 300 h/an
de ex

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2007-03-21 16:25:16 GMT)
--------------------------------------------------

sau

contractul cuprinde 300 h efective /an
ceva de genul asta

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-03-21 16:25:42 GMT)
--------------------------------------------------

h efective LUCRATE pe an

evident....

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 84

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
scope of order
vezi mai jos


Explanation:
Aş traduce:

„Volumul de muncă prestată stabilit prin (acest) contract este de 300 de ore pe an.”

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 51
Grading comment
Mulţumesc Florin!
Sună româneşte şi pe mine asta mă interesează.