KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

real moveable security

Romanian translation: garanţie reală mobiliară


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:real moveable security
Romanian translation:garanţie reală mobiliară
Entered by: Lavinia Pirlog

12:28 Oct 22, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / companies
English term or phrase: real moveable security
The company X has resolved to constitute a Real Moveable Security over the share capital held in another company.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
garanţie reală mobiliară
Explanation:
Actionarii RRC au aprobat garantarea creditului de la BRD ...
Pentru aceasta activitate se vor constitui ***garantii reale mobiliare*** asupra unor echipamente. Rompetrol Rafinare a obtinut in primele noua luni ale anului un ...
www.infonews.ro/article20152.html - 52k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +9garanţie reală mobiliarăxxxMihai Badea
5gaj/amanet
Bogdan Burghelea


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +9
garanţie reală mobiliară


Explanation:
Actionarii RRC au aprobat garantarea creditului de la BRD ...
Pentru aceasta activitate se vor constitui ***garantii reale mobiliare*** asupra unor echipamente. Rompetrol Rafinare a obtinut in primele noua luni ale anului un ...
www.infonews.ro/article20152.html - 52k - În Cache - Pagini similare

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 201

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Negut
5 mins

agree  Marcella Magda
6 mins

agree  Cristiana Coblis
13 mins

agree  Dan Barbulescu
20 mins

agree  Cristina Butas
40 mins

agree  Irina Adams
2 hrs

agree  Anca Nitu: haha , vezi intrebarea urmatoare, am luat-o in sens invers azi...:)
4 hrs

agree  Iosif JUHASZ
6 hrs

agree  RODICA CIOBANU
20 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
gaj/amanet


Explanation:
Garanţia reală mobiliară este, în termenii Codului civil, gajul, denumit şi amanet.

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 71