KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

green investment funds

Romanian translation: fonduri de investiţii responsabile social


18:20 Mar 10, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: green investment funds
This is part of an e-mail.
Have you seen this month's IFA newsletter? I've copied it below in case you haven't. There's some really interesting stuff about green investment funds - just what we were talking about the other day. EIRIS has a directory we could get on, which would be great.
I reckon about 25% of our business would count as green so we might be able to make the minimum requirement with a bit of effort. A lot of our clients are asking about green funds but I'm not sure we could get enough of them to switch.
R C
Romanian translation:fonduri de investiţii responsabile social
Explanation:
sau de de plasamente etice

S-ar părea că l-am preluat din franceză unde, conform Termium, este investissement socialement responsable, placement éthique

"BRD a lansat un fond de investitii destinat companiilor romanesti ...
Société Générale este inclus in patru indexuri importante de ***investitii responsabile social***. BRD Societe Generale Asset Management este unul dintre liderii ..."
www.wall-street.ro/.../15186/BRD-a-lansat-un-fond-de-invest...
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +9fonduri de investiţii responsabile socialxxxMihai Badea
5 +4fonduri de investitii verzi/ecologice/de protejare a mediului
Nina Iordache


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +9
fonduri de investiţii responsabile social


Explanation:
sau de de plasamente etice

S-ar părea că l-am preluat din franceză unde, conform Termium, este investissement socialement responsable, placement éthique

"BRD a lansat un fond de investitii destinat companiilor romanesti ...
Société Générale este inclus in patru indexuri importante de ***investitii responsabile social***. BRD Societe Generale Asset Management este unul dintre liderii ..."
www.wall-street.ro/.../15186/BRD-a-lansat-un-fond-de-invest...

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 201
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli: sau "ecologic"
3 mins

agree  Georgiana Vasilescu
5 mins

agree  Emanuel Bod
11 mins

agree  Mihaela Sinca
29 mins

agree  Veronica Manole
34 mins

disagree  Alina Weidell: e ciudat ca s-a preluat asa pt ca are mai mult sens de resposabilitate fata de mediu decat sociala
1 hr

agree  Anca Nitu: exact acest sens il au - de plasamente etice si corecte ecologic :) http://www.portlandonline.com/osd/index.cfm?c=ecbde
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
11 hrs

agree  Cristiana Coblis
13 hrs

agree  Cristina Butas
14 hrs

agree  Tradeuro Language Services
18 hrs

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
fonduri de investitii verzi/ecologice/de protejare a mediului


Explanation:
http://www.green-report.ro/dynamic/stiri/stiri/investitiile-...

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2008-03-10 19:18:04 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.portlandonline.com/osd/index.cfm?c=ecbde

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Weidell: asta spuneam si eu
18 mins
  -> Multumesc frumos!

agree  wordbridge
31 mins
  -> Multumesc frumos!

agree  RODICA CIOBANU: de protejare a mediului
13 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  Adde
30 days
  -> Multumesc frumos, Deea!