KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

on the move

Romanian translation: au o mare mobilitate(globala)/sunt in perpetua miscare/se deplaseaza in intreaga lume/actioneaza la nivel global/in migratie con


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:on the move
Romanian translation:au o mare mobilitate(globala)/sunt in perpetua miscare/se deplaseaza in intreaga lume/actioneaza la nivel global/in migratie con
Entered by: Mihaela Ghiuzeli

22:21 Apr 4, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: on the move
With nearly XY (numar) workers in Z different countries, AA's workers are on the move around the globe. M-ar interesa si o sugestie pt intreaga propozitie.
Alina Weidell
United States
au o mare mobilitate(globala)/sunt in perpetua miscare/se deplaseaza in intreaga lume
Explanation:
.....

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-04 23:22:43 GMT)
--------------------------------------------------

Intrucat/dat fiind faptul ca aprox. XY provin din/reprezinta Z tari, e firesc ca sa fie in perpetua miscare(globala).
....sau" nu e de mirare ca sunt in continua miscare/deplasare".
Selected response from:

Mihaela Ghiuzeli
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3au o mare mobilitate(globala)/sunt in perpetua miscare/se deplaseaza in intreaga lume
Mihaela Ghiuzeli
4în migraţie continuăDasa Suciu
4sunt prezenti in intreaga lume
Nina Iordache
4activează dinamic (în toate colţurile lumii)
Florin Ular
3... actioneaza ...
tagore


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
au o mare mobilitate(globala)/sunt in perpetua miscare/se deplaseaza in intreaga lume


Explanation:
.....

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-04 23:22:43 GMT)
--------------------------------------------------

Intrucat/dat fiind faptul ca aprox. XY provin din/reprezinta Z tari, e firesc ca sa fie in perpetua miscare(globala).
....sau" nu e de mirare ca sunt in continua miscare/deplasare".


Mihaela Ghiuzeli
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Viorica Ban
12 hrs
  -> Multumesc Viorica.

agree  RODICA CIOBANU
13 hrs
  -> Multumesc Rodica.

agree  xxxDonaMC
1 day12 hrs
  -> Multumesc Dona.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
activează dinamic (în toate colţurile lumii)


Explanation:
O sugestie...

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 51

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sunt prezenti in intreaga lume


Explanation:
O alta parere ...

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
... actioneaza ...


Explanation:
Eu as traduce :
"... actioneaza la nivel global"
Cred ca acest verb este pozitiv si sugestiv (fara a ne abate prea mult de la textul original)
Cu bine

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2008-04-06 00:31:42 GMT)
--------------------------------------------------

Sau as folosi "acoperire" pentru a da o nuanta in plus.
Accentul poate cadea pe firma
"Cu un personal de aproape ...., prezent in ... tari, AA asigura o acoperire la nivel global pentru activitatile sale"
sau pe personal
"Personalul AA ,in numar de aproape ...., si prezent in ... tari, ii asigura acesteia o acoperire la nivel global".

Adjectivul "diferite" dilueaza traducerea - as renunta la el.

Cu bine


tagore
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: este o exprimare f frumoasa si sunt de acord cu observatiile dar trebuie sa pun accentul pe mobilitatea angajatilor,asta e ideea textului


2 days19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
în migraţie continuă


Explanation:
Sau migrează permanent în întreaga lume.
Este vorba de migraţia forţei de muncă dacă se potriveşte în context.

on the move = going from one place to another


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/on+the+move
Dasa Suciu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: da, multumesc e o traducere buna insa, am folosit insa un raspuns de mai sus care s-a potrivit mai bine si nu am apucat sa inchid intrebarea