KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

emerging market

Romanian translation: piaţă emergentă/piata in dezvoltare/piata noua


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:emerging market
Romanian translation:piaţă emergentă/piata in dezvoltare/piata noua
Entered by: Alina Weidell

23:37 Apr 4, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: emerging market
nu prea am context, fac o subtitrare si e vorba de piata de munca, sau mai bine zis economia (in dezvoltare). Urmeaza si developed market in continuarea frazei, care banuiesc ca e 'piata dezvoltata' (va rog sa ma corectati daca gresesc). Pt emerging ma gandesc piata in devenire/dezvoltare dar nu sunt sigura. Multumesc
Alina Weidell
United States
piaţă emergentă
Explanation:
Ericsson vizează România pentru că este o piaţă emergentă
http://www.comunic.ro/article.php/Ericsson_vizează_România_p...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-04-04 23:55:33 GMT)
--------------------------------------------------

Conform clasificării efectuatede International Finance Corporation, pieţele emergente sunt acele pieţe de capital care au o pondere scăzută a capitalizării bursiere în PIB, aproximativ 30-40%, comparativ cu ţările dezvoltate, unde capitalizarea este de aproximativ 70-80% din PIB. Pe de altă parte, BancaMondială identifică 155 de ţări emergente care deţin 85% din populaţia totală a globului, darnumai 21.7% din PIB-ul mondial.
http://209.85.135.104/search?q=cache:aAoYIBW8YLIJ:www.biblio...
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +13piaţă emergentă
Lucica Abil
3 +3piata in dezvoltare
valhalla55
4piata nou aparuta/ piete noi
Mihaela Bordea


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
piata in dezvoltare


Explanation:
ai dreptate

valhalla55
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc pt confirmare, insa am piata dezvoltata chiar dupa aceea asa ca va trebui sa folosesc altceva


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: poate in curs de dezvoltare
11 hrs
  -> Multumesc!

agree  wordbridge
13 hrs
  -> Multumesc!

agree  Emilian Carstian
17 hrs
  -> Multumesc!

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +13
piaţă emergentă


Explanation:
Ericsson vizează România pentru că este o piaţă emergentă
http://www.comunic.ro/article.php/Ericsson_vizează_România_p...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-04-04 23:55:33 GMT)
--------------------------------------------------

Conform clasificării efectuatede International Finance Corporation, pieţele emergente sunt acele pieţe de capital care au o pondere scăzută a capitalizării bursiere în PIB, aproximativ 30-40%, comparativ cu ţările dezvoltate, unde capitalizarea este de aproximativ 70-80% din PIB. Pe de altă parte, BancaMondială identifică 155 de ţări emergente care deţin 85% din populaţia totală a globului, darnumai 21.7% din PIB-ul mondial.
http://209.85.135.104/search?q=cache:aAoYIBW8YLIJ:www.biblio...

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 71
6 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Notes to answerer
Asker: aha,deci se foloseste emergenta...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
20 mins

agree  translator2012
2 hrs

agree  anamaria bulgariu
5 hrs

agree  xxxMihai Badea
6 hrs

agree  Laura Genescu (Briciu)
7 hrs

agree  Veronica Manole
8 hrs

agree  Lina Samoila
10 hrs

agree  Cristina Butas
10 hrs

agree  Tradeuro Language Services
11 hrs

agree  RODICA CIOBANU
11 hrs

agree  Nina Iordache: Exact!
14 hrs

agree  Iosif JUHASZ
20 hrs

agree  DocT: desigur
1 day21 hrs

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
piata nou aparuta/ piete noi


Explanation:
poate merge si asa...

Mihaela Bordea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: multumesc, e o traducere buna, desi am foosit emergenta