KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

Transfer 30 days invoice

Romanian translation: factura cu plata la 30 de zile prin transfer bancar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Transfer 30 days invoice
Romanian translation:factura cu plata la 30 de zile prin transfer bancar
Entered by: cristina48

15:14 Feb 2, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Invoice
English term or phrase: Transfer 30 days invoice
Apare la "terms of payment" în factură.
Care este formularea cea mai corectă pentru a traduce într-o factură?
Mulţumesc.
translator2012
factura cu plata la 30 de zile prin transfer bancar
Explanation:
e doar o parere
Selected response from:

cristina48
Grading comment
Mulţumesc frumos.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4factura cu plata la 30 de zile prin transfer bancar
cristina48
5 +2plata prin transfer bancar in termen de 30 de zile
Carmen Balan
3 +2(Plata se va efectueaza) la 30 de zile dupa data primirii facturii prin transfer bancar.
Ilinca Florea


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
transfer 30 days invoice
factura cu plata la 30 de zile prin transfer bancar


Explanation:
e doar o parere

Example sentence(s):
  • succes
cristina48
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Mulţumesc frumos.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Huiban
38 mins
  -> Multumesc!

agree  RODICA CIOBANU: este buna ideea ta
56 mins
  -> Multumesc pentru apreciere, Rodica!

agree  Tradeuro Language Services
3 hrs
  -> Multumesc, Tradeuro Services!

agree  Iosif JUHASZ
1 day14 hrs
  -> Multumesc, Iosif

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
transfer 30 days invoice
plata prin transfer bancar in termen de 30 de zile


Explanation:
o alta varianta

Carmen Balan
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
13 mins

agree  Ovidiu Martin Jurj
15 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
transfer 30 days invoice
(Plata se va efectueaza) la 30 de zile dupa data primirii facturii prin transfer bancar.


Explanation:
o sugestie

--------------------------------------------------
Note added at 2 heures (2009-02-02 18:07:54 GMT)
--------------------------------------------------

oups, o eroare : Plata se efectueaza, fara "va"

Ilinca Florea
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radu DANAILA: Da, e absolut OK, dar poate ar trebui un pic mai scurt: "Plata prin OP, la 30 de zile de la primirea facturii".
8 mins
  -> multumesc, cred ca sugestia Cristinei e buna ;)

agree  Nina Iordache: Exact si de acord cu Radu!
2 hrs
  -> multumesc si dvs.