KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

No. CIS

Romanian translation: Numarul CIS (schema sau sistemul de constructii industriale)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:No. CIS
Romanian translation:Numarul CIS (schema sau sistemul de constructii industriale)
Entered by: Alice Crisan

15:25 Feb 2, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Invoice
English term or phrase: No. CIS
Ce este "No. CIS" într-o factură?
Order Ref.: X
no. CIS: Y
Date: Z
Type: CEE

Mulţumesc.
translator2012
Numarul CIS (schema sau sistemul de constructii industriale)
Explanation:
To sign the construction industry scheme, telephone. the Construction Industry Scheme Helpline (Support Line...
www.hmrc.gov.uk/migrantworkers/romanian.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-02 16:28:43 GMT)
--------------------------------------------------

Este un numar de inregistrare de care au nevoie cei care lucreaza in industria constructiilor.
Selected response from:

Alice Crisan
United Kingdom
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Numarul CIS (schema sau sistemul de constructii industriale)Alice Crisan
4nr CISirina smalley
Summary of reference entries provided
Denise Idel

Discussion entries: 1





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
no. cis
Numarul CIS (schema sau sistemul de constructii industriale)


Explanation:
To sign the construction industry scheme, telephone. the Construction Industry Scheme Helpline (Support Line...
www.hmrc.gov.uk/migrantworkers/romanian.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-02 16:28:43 GMT)
--------------------------------------------------

Este un numar de inregistrare de care au nevoie cei care lucreaza in industria constructiilor.

Alice Crisan
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristina48
6 days
  -> Multumesc cristina48 :)

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
no. cis
nr CIS


Explanation:
CIS= construction industry scheme (proiectul industriei de contructii)
scheme = proiect


irina smalley
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12




Reference comments


20 mins peer agreement (net): +4
Reference

Reference information:
fără context, la o primă căutare:
http://www.vtsoftware.co.uk/support/cis.htm

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2009-02-02 15:47:42 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.accountingweb.co.uk/cgi-bin/item.cgi?id=179203&d=...

Denise Idel
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 11
Note to reference poster
Asker: Vă rog frumos să propuneţi răspunsul, să vă pot da punctele. Mulţumesc frumos.


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Mihaela Ghiuzeli: Acelasi lucru. "construction industry scheme" http://home.netlinc.org.uk/ContentStore/__Public/Documents/0...
3 mins
  -> Multumesc!
agree  Ciprian - Vasile Popescu
7 mins
  -> Multumesc!
agree  cristina48
10 mins
  -> Multumesc!
agree  RODICA CIOBANU
17 mins
  -> Multumesc!