KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

corporate objective

Romanian translation: obiectiv corporativ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:corporate objective
Romanian translation:obiectiv corporativ
Entered by: Anca Buzatu

18:45 Feb 9, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: corporate objective
Alte idei in afara de obiectivele companiei?

Multumesc!
Anca Buzatu
Austria
obiectiv corporativ
Explanation:
Obiectivul corporaţiei, e termen specific.

http://www.ceccar.ro/?P=A887

"Aceasta reprezintă fundamentul responsabilităţii în companii, instituţii şi întreprinderi, echilibrând obiectivele corporative economice şi cele sociale, privind pe de o parte comunitatea şi pe de altă parte aspiraţiile individuale."



--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2009-02-09 19:21:52 GMT)
--------------------------------------------------

Depinde ce traduci, dacă nu "societăţii", că aşa este în legislaţie şi în terminologia economică
Selected response from:

Sigina
Romania
Grading comment
Mulțumesc Sigina. Am preferat să traduc așa datorită contextului. Așadar o să ți acord ție punctele.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4obiectivul activitatii companiei/societatii
Nina Iordache
5obiectivul companiei/firmeiAnca Nitu
5obiectiv corporativ
Sigina
3scopul societăţii comercialeGeorgiana Vasilescu


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
scopul societăţii comerciale


Explanation:
Ar putea fi vorba despre asta.

In actul constitutiv trebuie precizat "scopul societatii comerciale"
A nu se confunda cu "obiectul de activitate".

Sper sa te ajute.


http://74.125.95.132/search?q=cache:qByBi9K0McsJ:www.fondulp...

http://www.legestart.ro/Statut-din-1996-(OTQ4MjY-).htm



--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-02-09 18:52:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://74.125.47.132/search?q=cache:Ipe9cITmybkJ:www.amco-ot...


Georgiana Vasilescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
obiectivul activitatii companiei/societatii


Explanation:
http://www.sheltersecurity.ro/ro/index.htm

(de exemplu)

in GDT in franceza ar fi: objectif de l'entreprise

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
1 hr
  -> Multumesc frumos, Rodica!

agree  Alice Crisan
5 hrs
  -> Multumesc frumos, Alice!

agree  Ciprian - Vasile Popescu
15 hrs
  -> Multumesc frumos, Ciprian!

agree  cristina48
1 day31 mins
  -> Multumesc frumos, Cristina!

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
obiectiv corporativ


Explanation:
Obiectivul corporaţiei, e termen specific.

http://www.ceccar.ro/?P=A887

"Aceasta reprezintă fundamentul responsabilităţii în companii, instituţii şi întreprinderi, echilibrând obiectivele corporative economice şi cele sociale, privind pe de o parte comunitatea şi pe de altă parte aspiraţiile individuale."



--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2009-02-09 19:21:52 GMT)
--------------------------------------------------

Depinde ce traduci, dacă nu "societăţii", că aşa este în legislaţie şi în terminologia economică

Sigina
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc Sigina. Am preferat să traduc așa datorită contextului. Așadar o să ți acord ție punctele.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
obiectivul companiei/firmei


Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - gestion
planification et programmation de gestion


anglais
français

corporate goal
objectif de l'entreprise n. m.



Sous-entrée(s) :
quasi-synonyme(s)
corporate objective
company objective

http://www.google.ca/search?hl=en&q=obiectivul companiei&met...

http://www.google.ca/search?hl=en&q=obiectivul firmei&meta=


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-09 20:25:44 GMT)
--------------------------------------------------

nu e scopul nici obiectul ci o scurta prezentare obiectivelor pe care o companie si le propune sa le atinga in cadrul desfasurarii activitatii
http://www.exalgrup.ro/obiectiv.html

Obiectivul nostru
În calitate de furnizor de servicii specializate vă oferim consultantă si asistenta tehnică pentru :

§ Evaluare risc de incendiu ( identificarea starilor de pericol ) si recomandarea celor mai eficiente masuri
§ Elaborare Scenarii de securitate la incendiu ( inclusiv planuri de evacuare si instructiuni în caz de incendiu )
§ Solutii tehnice, domenii de utilizare, documentatii, verificări functionale, puncte de vedere, recomandări
§ Furnizarea echipamentelor de protectie a muncii
§ Furnizarea mijloacelor de interventie
§ Furnizarea echipamentelor de stingere


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 84