KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

to support a complete transition

Romanian translation: pentru a realiza trecerea completa la noua titulatura/denumire


08:12 Jun 30, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: to support a complete transition
As a result of the company name change, we would like to request that you amend your records to support a complete transition by 1st July.
dianasava
Romania
Romanian translation:pentru a realiza trecerea completa la noua titulatura/denumire
Explanation:
In urma schimbarii titulaturii societatii, v-am solicita sa amendati documentele contabile/actele firmei pentru a realiza trecerea/tranzitia completa la noua titulatura/denumire pana la 1 iulie
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4pentru a sprijini o tranzitie completa/totala
elenus
4 +1pentru a realiza trecerea completa la noua titulatura/denumireCristian Nicolaescu


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
pentru a sprijini o tranzitie completa/totala


Explanation:
.

elenus
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jozsef Gal: sau: pentru a sustine o transformare completa - tranzitie completa suna usor ciudat
3 mins
  -> multumesc

agree  Cristina Butas
23 mins
  -> multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs
  -> multumesc

agree  Narcisa
3 hrs
  -> multumesc

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pentru a realiza trecerea completa la noua titulatura/denumire


Explanation:
In urma schimbarii titulaturii societatii, v-am solicita sa amendati documentele contabile/actele firmei pentru a realiza trecerea/tranzitia completa la noua titulatura/denumire pana la 1 iulie

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs
  -> multumesc