KudoZ home » English to Romanian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

continuing power of attorney for property

Romanian translation: procură permanentă privind administrarea unor bunuri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:continuing power of attorney for property
Romanian translation:procură permanentă privind administrarea unor bunuri
Entered by: Lucica Abil

18:49 Sep 1, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: continuing power of attorney for property
Este o procura prin care mandatarul imputerniceste o persoana sa retraga bani din contul sau bancar. Nu am mai intalnit aceasta formulare pana acum. Vreo sugestie..?
DonaMC
procură permanentă privind administrarea unor bunuri
Explanation:
„Ceea ce face Legea Capacitatii Mintale, prin decizii luate dinainte, *procuri permanente* si redefinirea „intereselor superioare” si a „tratamentului medical”, este sa extinda principiile deciziei Bland spre toti pacientii cu incapacitate mintala”.
http://www.provita.ro/index.php/interviuri/37-interviuri/40-...

„Procura privind administrarea unor bunuri mobile si imobile”
http://www.e-juridic.ro/index.php?pag=a&id=106&s=Formulare&a...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-09-01 20:38:52 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă este vorba numai despre bani, sau oricum numai despre bunuri mobile: procură permanentă privind administrarea unor bunuri mobile
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3procură permanentă privind administrarea unor bunuri
Lucica Abil
3 +1procura pe termen nelimitat cu privire la bunuri
Denise Idel
Summary of reference entries provided
Denise Idel

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
procură permanentă privind administrarea unor bunuri


Explanation:
„Ceea ce face Legea Capacitatii Mintale, prin decizii luate dinainte, *procuri permanente* si redefinirea „intereselor superioare” si a „tratamentului medical”, este sa extinda principiile deciziei Bland spre toti pacientii cu incapacitate mintala”.
http://www.provita.ro/index.php/interviuri/37-interviuri/40-...

„Procura privind administrarea unor bunuri mobile si imobile”
http://www.e-juridic.ro/index.php?pag=a&id=106&s=Formulare&a...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-09-01 20:38:52 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă este vorba numai despre bani, sau oricum numai despre bunuri mobile: procură permanentă privind administrarea unor bunuri mobile

Lucica Abil
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sigina
5 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
7 hrs
  -> Mulţumesc, Bogdan!

agree  Iosif JUHASZ
19 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
procura pe termen nelimitat cu privire la bunuri


Explanation:
Continuing Power of Attorney

A Continuing Power of Attorney allows the Granter to appoint a legally authorised person to look after their property and financial affairs should they become incapable of doing so themselves at some point in the future. It remains valid after the Granter has become mentally incapable and must be registered to be effective.

A Continuing Power of Attorney may be revoked using a Deed of Revocation at any time, either before or after registration, while the Granter still has mental capacity or in the event they regain it.





http://www.gdsvl.ro/Actualitate/2008-04-04/Rai pe patru roti...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-09-01 20:44:07 GMT)
--------------------------------------------------

vad ca link-ul nu e vizibil. in orice caz, apar multe referinte pt. procurile pe termen nelimitat.
m-am gandit si eu la "procura permanenta", in final am ales varianta cu cele mai multe intrari pe google. :-)

Denise Idel
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  clauswe
1 hr
  -> merci




Reference comments


7 mins
Reference

Reference information:
in franceza:
PROCURATION PERPÉTUELLE RELATIVE AUX BIENS


    https://ozone.scholarsportal.info/bitstream/1873/7197/1/10303341.pdf.
Denise Idel
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4