ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

self-declaration

Romanian translation: declaratie de conformitate pe propria raspundere

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:self-declaration
Romanian translation:declaratie de conformitate pe propria raspundere
Entered by: Lavinia Pirlog

16:22 Feb 7, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / ISO
English term or phrase: self-declaration
An organization can achieve conformance with ISO 14001 either through self-declaration or through third party registration.
Lavinia Pirlog
Romania
declaratie de conformitate pe propria raspundere
Explanation:
O organizatie poate fi in conformitate cu politica de mediu ISO 14001 fie printr-o declaratie de conformiate pe propria raspundere (in acest caz organizatia respectiva trebuie sa aiba atat un departament bine stabilit care sa se ocupe de ISO 14001 cat si o persoana specializata si acreditata in acest domeniu) sau printr-un raport de conformitate emis de o alta firma specializata in acest domeniu (bineinteles dupa inspectii repetate)(outsourcing).
Selected response from:

Anca Dascalu
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4declaraţie de conformitate
Ovidiu Martin Jurj
4 +2autodeclarare / autoproclamare
Ciprian - Vasile Popescu
5DECLARATIE PE PROPIA RASPUNDEREANAIRA
5declaratie de conformitate pe propria raspundere
Anca Dascalu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
autodeclarare / autoproclamare


Explanation:
O idee.

Ciprian - Vasile Popescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalia Conovca: De acord. Am gasit aceeasi varianta.
6 mins
  -> Mulţumesc mult. :)

agree  RODICA CIOBANU
2 hrs
  -> Multumesc.

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
declaraţie de conformitate


Explanation:
LEO îl traduce în germană prin Konformitätserklärung, deci declaraţie de conformitate:

http://dict.leo.org/ende?lang=de&lp=ende&search=self-declara...

Căutând pe net, am găsit mai multe modele de self-declaration şi exact asta pare a fi: o declaraţie de conformitate cu nişte norme; un exemplu e aici:

http://www.fletc.gov/about-fletc/environmental-safety/self-d...

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sanda_vladescu: eu tot asa am intalnit in practica
3 mins
  -> mulţumesc, Sanda

agree  Florin Tebeica
23 mins
  -> mulţumesc, Florin

agree  Tradeuro Language Services
18 hrs
  -> mulţumesc, Tradeuro Linguistic Services

agree  Cristiana Coblis
1 day16 hrs
  -> mulţumesc, Cristiana

1 day25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
declaratie de conformitate pe propria raspundere


Explanation:
O organizatie poate fi in conformitate cu politica de mediu ISO 14001 fie printr-o declaratie de conformiate pe propria raspundere (in acest caz organizatia respectiva trebuie sa aiba atat un departament bine stabilit care sa se ocupe de ISO 14001 cat si o persoana specializata si acreditata in acest domeniu) sau printr-un raport de conformitate emis de o alta firma specializata in acest domeniu (bineinteles dupa inspectii repetate)(outsourcing).

Anca Dascalu
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
DECLARATIE PE PROPIA RASPUNDERE


Explanation:
"formal registration or self-declaration/self-certification. (ISO 14001)"

Se pare ca pentru compania ta, declaratia pe propia raspundere este de preferinta vs. declaratie oficiala de conformitate (cind o agentie independenta este angajata sa verifice ...)

Example sentence(s):
  • The ISO 14001 Standard is a voluntary standard that can be used as a tool and a process by which organizations improve their environmental performance. An organization is free to use the ISO 14001 Standard in any way they determine it will help them to im

    Reference: http://205.153.241.230/ems/tree/registration.html
    Reference: http://205.153.241.230/ems/tree/registration.html
ANAIRA
Native speaker of: Native in RomanianRomanian