KudoZ home » English to Romanian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Training Assessment

Romanian translation: evaluarea procesului de formare /procesului de invatare


20:38 Feb 16, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Science - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / engineering/science
English term or phrase: Training Assessment
este vorba despre o materie/activitate facuta in anii de facultate.
Emilia Dragomir
Romanian translation:evaluarea procesului de formare /procesului de invatare
Explanation:
assessment = evaluare
Domaine(s) : - travail


français


formation pratique
Équivalent(s) English training



Définition :
Acquisition des connaissances pratiques nécessaires à l'exercice d'une profession, au moyen d'une période de travail supervisé appelée stage.

Note(s) :
Voir aussi : exigences en matière d'expérience, perfectionnement professionnel, stage, stage hors expertise comptable.
Article tiré du Dictionnaire de la comptabilité et de la gestion financière, version 1.2, reproduit sous licence.
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc mult pt ajutor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6evaluarea procesului de formare /procesului de invatareAnca Nitu
3Formare de formatori
Sigina


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
training assessment
Formare de formatori


Explanation:
În lipsă de context... există cursuri de formare pentru traineri.

Sigina
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
training assessment
evaluarea procesului de formare /procesului de invatare


Explanation:
assessment = evaluare
Domaine(s) : - travail


français


formation pratique
Équivalent(s) English training



Définition :
Acquisition des connaissances pratiques nécessaires à l'exercice d'une profession, au moyen d'une période de travail supervisé appelée stage.

Note(s) :
Voir aussi : exigences en matière d'expérience, perfectionnement professionnel, stage, stage hors expertise comptable.
Article tiré du Dictionnaire de la comptabilité et de la gestion financière, version 1.2, reproduit sous licence.


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Multumesc mult pt ajutor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cezara lucas: eu as merge pe "evaluarea procesului de invatare"
55 mins
  -> se poate depinde ce fel de "training" este

agree  liviu roth: evaluarea procesului de pregatire?
3 hrs

agree  Mihaela Ghiuzeli: Cum spune Liviu.
6 hrs

agree  Ciprian - Vasile Popescu
17 hrs

agree  RODICA CIOBANU: evaluarea procesului de scolarizare
19 hrs

agree  Cristina Monica Loşonţi
1 day13 hrs