KudoZ home » English to Romanian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

to sled

Romanian translation: South Carolina Law Enforcement Division


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sled
Romanian translation:South Carolina Law Enforcement Division
Entered by: Oana Clapa

13:23 Feb 21, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / cazier
English term or phrase: to sled
payment shall be made to sled excluding cash and personalized checks

e vb de un cazier strainez:)
Oana Clapa
Belgium
doua variante
Explanation:
sorry, dar contextul dat de tine nu prea ajuta la determinarea sensului.

Am gasit doua chestii, in functie de ce mai ai pe acolo, poate se potriveste careva.

This matter comes before me pursuant to S.C. Code Ann. § 1-23-310 et seq. (Supp. 2001) upon the request of Petitioner, Isadore R. Turner, whose application for a private investigator registration had been denied by Respondent South Carolina Law Enforcement Division ("SLED").
Deci ori e vorba de un Law Enforcement Division, ori (mai putin probabil intr-un cazier) e vorba de un caine luat de hingheri sau ce (n-am verificat ce este cu sled dogs) :)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-02-21 13:31:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.scalc.net/sled20/020160.htm

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-02-21 13:42:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.scsolicitor16.org/expungement_proc.htm

aici si pentru criminal record
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
mersi mult de tot, elvira! esti tare de tot:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +2doua variante
Elvira Stoianov
3conform planificării / înţelegerii
Irene S.


Discussion entries: 4





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
conform planificării / înţelegerii


Explanation:
Cred că este un typo ("sled" ar fi trebuit să fie "sked"), mai ales că, pe tastatură, "k" este chiar lângă "l".

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: presupun ca te referi ca ar fi schedule; dar nu e putin cam colocvial pentru un cazier?
1 min

6 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
doua variante


Explanation:
sorry, dar contextul dat de tine nu prea ajuta la determinarea sensului.

Am gasit doua chestii, in functie de ce mai ai pe acolo, poate se potriveste careva.

This matter comes before me pursuant to S.C. Code Ann. § 1-23-310 et seq. (Supp. 2001) upon the request of Petitioner, Isadore R. Turner, whose application for a private investigator registration had been denied by Respondent South Carolina Law Enforcement Division ("SLED").
Deci ori e vorba de un Law Enforcement Division, ori (mai putin probabil intr-un cazier) e vorba de un caine luat de hingheri sau ce (n-am verificat ce este cu sled dogs) :)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-02-21 13:31:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.scalc.net/sled20/020160.htm

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-02-21 13:42:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.scsolicitor16.org/expungement_proc.htm

aici si pentru criminal record

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
mersi mult de tot, elvira! esti tare de tot:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban: sled cu litere mici e sanie, sled dogs sunt caini de sanie :) cred ca e prima varianta...
1 min
  -> multumesc, am un deadline azi si n-am stat sa caut. multumesc de lamurire :)

agree  Marcella Magda: am găsit SLED = State Law Enforcement Division la www.scdps.org/ojp/statistics/2003 Crime Book.pdf - Similar pages
10 mins